Vraag

vind zij mij leuk?

  • 22 November 2021
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Er is een meisje bij mij in de klas gekomen en ik vraag me of ze mij leuk vind. 
ze maakt vaak oogcontact en komt best vaak in de buurt zitten/ naast mij. Ook al zegt ze dan niks merk ik toch iets. Laatst met een paar vrienden erbij hadden we toch een gesprek en was het gezellig

Kan ze mij leuk vinden en wat zal ik doen?


5 reacties

Hey!

Probeer eens wat contact te maken met haar. Wie weet geeft ze je wel kleine signalen, als jij dit ook doet vertelt ze je misschien wel wat er is. Je kan ook met haar praten of als je heel moedig bent het zelfs aan haar vragen!

Groetjes Lucas 

Reputatie 2
Badge

Probeer met haar alleen een gesprek aan te gaan. Dat is heel spannend waarschijnlijk maar ze vind het vast leuk. Heeft ze al veel vrienden in jullie klas? Zo nee kan jij met haar vrienden worden.  Heeft ze al wel veel vrienden? Kan jij als nog vrienden met haar worden! Misschien durft ze je dan wel te vertellen wie ze leuk vindt. 

Succes! 

Groetjes

Hey!

Probeer eens wat contact te maken met haar. Wie weet geeft ze je wel kleine signalen, als jij dit ook doet vertelt ze je misschien wel wat er is. Je kan ook met haar praten of als je heel moedig bent het zelfs aan haar vragen!

Groetjes Lucas 

Ja ga ik zeker doen, maar hoe schatten jullie de kans dat ze misschien interesse heeft na de dingen die ik heb opgenoemd hierboven? 

Dat zou je natuurlijk niet zo even kunnen zeggen maar ze maakt in ieder geval contact dus dat is al een goed teken! Ze is in ieder geval geïnteresseerd…

Ik zou haar wat signalen terug geven en vrienden worden als je dat wil. Dan kom je er vanzelf achter wat haar bedoelingen zijn!

Succes en veel plezier!

Lucas

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Je kan mischien een briefje maken met vind je mij leuk en dan een vakje ja en nee en dan geef je dat aan haar en moet ze dat aanvinken en terug geven als je dat duurt tenminste 

 

Reageer