Skip to main content

Heyy, jongen 13 hier:) 

ik heb nu een paar weken een crush op ✨haar✨ En ik weet dus niet of ze me leuk vind. Ze heeft me laatst gezegd bij de fietsen dat ze me best wel een beetje leuk vind, toen deed ik heel sarcastisch en ik weet dus niet of dit serieus is of niet. Hoop niet dat het haar heeft afgeschrikt… laatst zei ze ook nog dat ze vind dat ik een hele leuke kledingstijl heb… Hebben ook vaak gesprekken via snap tijdens les, verder noooooit  contact helaas. Maar nou komt het, ze heeft een vriendje. Ik zie ze nooit samen en echt zo’n zogenaamd stoer joch die ik helemaal niet bij haar vind passen. Dusssss advies iemand???? Vind ze me leuk, is die verkering met dat joch om het verkering hebben en verder geen relatie?? Hoop niet dat ze het leest, veelste gedetailleerd maar hee😂

ik zou gw eens met haar afspreken en er over praten


Als iemand bezet is, zou ik dat in principe respecteren. Je wil niet iemand afpakken zegmaar, de keuze om voor jou te gaan in plaats van het vriendje moet bij haar liggen en door haar gemaakt worden.

Jullie hebben dus op school wel goed contact, probeer dit buiten school ook eens, vraag bijvoorbeeld wat het huiswerk voor een bepaald vak is of iets dergelijks. Start oppervlakkig en voel daarna aan of het handig is de diepte in te gaan. Succes!


Reageer