Vraag

Vind ze mij leuk?

  • 24 February 2024
  • 0 reacties
  • 16 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Heey. Ik heb een tijdje geleden aan al mn vrienden verteld dat ik gay ben, ik weet dat zelf al een jaar ongeveer. Ik kwam erachter omdat ik verliefd ben geworden op een goede vriendin, maar niet mijn beste vriendin. Degene die ik leuk vind weet nu dus ook dat ik gay ben. 
Ik vond haar heel lang echt super leuk maar ik heb er nooit iets aan gedaan. Ik werd er helemaal gek en heb heel lang geprobeerd om haar maar een beetje te vergeten. Het lukte totaal niet want ik vertelde mezelf dat ze toch straight is, en het nooit iets zou worden. Maar dan deed ze weer iets waardoor ik ging twijfelen (altijd naast mij zitten als dat kon en ook echt dichtbij, veel berichtjes, ze praatte over dingen met mij waar ze het niet met anderen over had). 
Een paar weken geleden dacht ik dat ik eindelijk van mn gevoelens af was, maar toen vertelde ik dus dat ik gay ben en vandaag was ik bij haar en stonden we naast elkaar naar een filmpje op mn telefoon te kijken. Ze stond ECHT heel dichtbij, helemaal tegen mij aan en dat doet ze normaal niet, in ieder geval niet bij mij maar volgens mij bij niemand. 
Nu is mijn vraag dus wat dit betekent??? Ik wil heel graag van mn gevoelens af want het begint echt vervelend te worden (kan me niet concentreren enzo), maar als ze me leuk vind wil ik natuurlijk het liefst gewoon dat ze weet hoe ik me voel. 
Tips/advies wordt zeer gewaardeerd :))


0 reacties

Geen reactie

Reageer