Skip to main content

Hoi,

Ik heb dus een vriendin waar ik een chrush op heb maar zij heeft sinds kort een partner.. ik vond dat echt echt heel stom maar ik heb me eroverheen gezet. Maar ik heb dus heel erg het gevoel dat ze steeds met me aan het feurten is en hints geeft het is zo verwarrend. De manier waarop ze me knuffelt, ze tegen me praat, wat ze zacht echt van alles!! 

Hoe weet ik of ze mij ook leuk vindt?? Geef alsjeblieft advies..

Gr. Chloe:)

Valt desbetreffende vriendin ook op meiden? Zo niet, dan is het waarschijnlijk gewoon vriendschappelijk-close bedoeld. Als ze wel op meiden valt is het inderdaad wat verwarrend, want waarom zou ze dat doen als ze sinds kort een partner heeft?

Ik zou niet proberen om hun relatie te breken, maar je zou het eventueel een keer - als het in de setting past - bespreekbaar kunnen maken, als je ermee zit.


Dank je @eenanoniemejongen1 

Ik weet dat ze panseksueel is wat betekend dat zij meisjes, jongens en non binery enz. Leuk vind eigenlijk alles dus en niet op basis van geslacht maar op persoonlijkheid. Ik kan dit eigenlijk niet bespreekbaar maken met haar en ik heb alleen online via tiktok een beetje contact met haar partner.. 

Gr. Chloe


Hey, als ze al een partner heeft zal ik er niet te veel van gaan verwachten. Misschien zie jij hints omdat je het graag wil terwijl zij het niet zo bedoelt.


Reageer