Vraag

vind ze me überhaupt leuk?

  • 24 July 2023
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Khad n heel getypt en toen swipete ik perongeluk terug, dus kdoe t nu korter. Vraag maar als je info mist.

Kben 17 jarige jongen. N meid appte na kamp ( van n andere groep) dat ze me 'aantrekkelijk' vond en dat gezegd wilde hebben omdat we 'elkaar waarschijnlijk toch nooit meer gaan zien.'

 

Veel geappt, maar inmiddels reageert ze j stuk slomer. (2-3 uur. Dat is niet t probleem, maar kvond t wel n beetje gek dat ze in n actief gesprek, dus niet als je n paar appjes heen en weer stuurt door de dag, maar echt actief. Dat ze dan 2-3 minuten doet over n reactie steeds. Dit klinkt trwns echt desperate, maar als je aant appen bent lees je toch gelijk t appje van de lersoon waarmee je aant appen bent.

 

Vraag:

Vind ze me uberhaupt leuk, of wilde ze gwn zeggen dat ze me knap vond. Zodat k dat weet. En zoja (van dat leuk vinden) zou zd dat nu nog wel vinden? Anders ga k dr ook geen moeite insteken

We hebben trwns dus nooit iets officieels gemaakt he, dit s gwn n apphistory van anderhalve week

Groetjes


2 reacties

Het kan natuurlijk van alles zijn.  Maar ik reageer vaak iets langzamer op jongens die ik leuk vindt omdat de reactie dan perfect moet zijn.  Ik maak een foto wel 6x opnieuw en twijfel hoe ik iets precies moet zeggen. 

Reputatie 4
Badge +3

het kan zoals @Mimo zei van alles zijn , meschien heeft ze het druk of doet ze zoals Mimo ook zei er lang over om perfect te zijn.
Meiden doen soms ook met zin zo om hard to get te zijn yk , Zodat degene die ze willen dan meer desparate worden omdat ze niet die houvast op die persoon kunnen houden die ze graag willen. en ja dan groeit je intresse in die persoon alleen maar omdat je ze niet voor 100 procent kan krijgen.
persoonlijk denk ik dan dat het dat laatste is wat ik zei

Reageer