Vraag

vind ze me nou leuk of niet?

  • 8 August 2020
  • 0 reacties
  • 66 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goeie dag mensen van het goede leven, 

 

Ik zal het verhaal een beetje in korte want anders ben je zolang bezig. 

Ik vind een meid erg leuk(sinds groep 7). We gaan nu allebei naar het MBO. Helaas heeft zij een andere als mij. Maar het probleem is nu dat ik niet meer weet of ze mij nou wel of niet leuk vind dat komt zo:

In groep7 vonden we elkaar leuk en gingen we vaak naar haar toe aangezien zij op een boerderij woont en we daar dus veel konden doen. Vaak deden we voetbal of gingen we met de hond/katten spelen. En als het regende gingen we elkaar binnen plagen tijdens een spel of gewoon een beetje aan kloten. Maar goed dat is alweer 4á5 jaar geleden. Nu zaten we alle bij op de zelfde vmbo school. Maar je weet hoe dat gaat als je het zelf dr heb gezeten. Mooie meiden(wat ze ook zeker is) worden populair en gaan uit, het zit iniedergeval niet mee. Want ik ben maar een heel eenvoudige jongen die niet zo is. Ik zit wat dat betreft liever op de bank met een paar vrienden en gezellig praten in de tuin onder het genot van een biertje.

Maar nou waren wij met de gezinnen (een eenngezin met een goede vriendin van haar)op vakantie. Maar  omdat ik wat vrouwen betreft een mietje ben durfde ik de stoute schoenen niet aan te trekken. En al helemaal niet omdat haar vriendin er bij was. Maar goed het moest er uit eindelijk maar van komen en hebben we de laatste twee dagen veel met elkaar gedaan.  In die dagen had ik wel het idee dat ze mee wel leuk vind. Maar als ik haar dan weer schat noem vind ze het niet leuk. Maar als daarna iedereen aan het slapen is zitten we kont aan kond. Dus zeg het maar.


0 reacties

Geen reactie

Reageer