Skip to main content
Vraag

Vind ze me leuk?

• October 6, 2025
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Zoals in mijn vorige topic staat vind ik iemand leuk, ik heb na een tijdje haar nummer gevraagd en gekregen!

We appen nu bijna een week, is erg gezellig over school sport( beide dezelfde) of huisdieren. Ze wist mijn verjaardag, die is een paar dagen voor de hare (hadden we het over bij een wedstrijd een week eerder) Ik feliciteerde haar en ze stuurde Dankjee🥰     en ze reageert wel enthousiast op mn berichtjes en ze stuurd uit zichzelf ook wel dingen naar me.  Soms zien we elkaar op school en dan maakt ze oogcontact met me.  En als ik iets vraag als hoe is je dag? ofz dan stuurt ze altijd een reactie en een vraag terug zoals: Goed hoor, en de jouwe? laatst  durfde ik op school hallo te zeggen toen ik haar zag en ze zei hallo terug en lachte!  Ze heeft me verschillende signs gegeven, ik haar miss ook wel wat😅  ik vind haar dus leuk en zei mij miss ook of in iedergeval een beetje. Ik zit te denken om (afhankelijk van hoe de gesprekken gaaan) haar volgende week miss te zeggen dat ik haar leuk vind. maar ik durf niet echt.  

heeft iemand tips om stiekeme hints te geven/haar hints ontcijferen??? 

alvast bedankt voor je reactie!

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 7, 2025

Hey ​@Anon13m, wat leuk dat jullie zo gezellig appen en oogcontact maken! Het klinkt alsof zij je ook wel aardig vindt. Een tip om subtiele hints te geven is bijvoorbeeld vaker complimentjes geven, zoals “Je bent echt leuk om mee te praten” of “Ik vind het altijd gezellig als we appen.” Je kunt ook iets vragen als “Wat vind jij leuk aan iemand?” om te horen wat ze zegt zonder meteen alles te verklappen.

Voor hints ontcijferen, let op of ze vaak het gesprek begint, snel terugappt, of jou juist vraagt hoe het met je gaat. Als ze lacht als ze je ziet en oogcontact maakt, zijn dat ook goede tekenen!

En onthoud, het is helemaal oké om een beetje zenuwachtig te zijn. Je kunt ook eerst iets kleins zeggen, zoals: “Ik vind je echt een leuke vriendin” en kijken hoe ze reageert. Als het goed voelt, kun je het later misschien vertellen dat je haar leuk vindt.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 7, 2025

Bedankt, ik zit  eraan te denken om miss (afhankelijk van hoe gesprekken gaan) volgende week haar te zeggen dat ik haarleuk vind. vandaag was het weer beetje gezellig bij trainen, ze gafme ook weleens wat complimentes toen we samen tegen 2 adneren moesten spelen als ik bijv iets goed deed.  Ik hou je op de hoogte!

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 7, 2025

Wat spannend en leuk dat je eraan denkt om het te gaan zeggen! 😄 En superfijn dat het gezellig was bij de training en dat ze je complimentjes geeft, dat zijn echt goeie tekenen! Veel succes en gewoon jezelf blijven, dan komt het helemaal goed! 💪

xx liefs Wolf 🐺