Skip to main content
Vraag

vind ze me leuk??

• May 31, 2025
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

S4GEEE
Forum|alt.badge.img+1

Hey, ik struggle ergens heel erg mee ik ik vroeg me af of jullie antwoorden hebben? Ik ben dus vrienden met iemand die ik al leuk vind sinds ik haar ken. Ik ken haar sinds ong een half jaar, en een paar maanden geleden heeft ze me ook al afgewezen omdat ik haar toen vertelde dat ik haar leuk vind. Daardoor was t toen ff awkward tussen ons, maar nu zijn we goeie vriendinnen geworden. Echt wel beste vrienden bijna, maar het probleem is dus dat ik haar nog steeds leuk vind. En ze zegt dat ze niet voor meiden valt, maar het lijkt alsof ze wel een beetje met me flirt? Zoals ze wilt allemaal matching dingen met mij zoals outfits en lockscreens, we spreken opeens heel vaak af, ze lacht meer naar me, en ze is gewoon zo lief, maar vind ze me denken jullie leuk, of is ze gewoon aardig? Ik heb al meerdere tests gedaan van "vind je crush je leuk" en ze zeiden allemaal dat ze me zeker leuk vind, maar moet ik daarop vertrouwen? Ik ben zo confused, HELPPP

1 reactie

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 1, 2025

Hoi, ze zei dat ze niet op meisjes valt maar ze vindt jou echt wel leuk, als vriendin.  Misschien zie je door je verliefdheid op haar dingen die er niet zijn en interpreteer je gewoon vriendinnengedrag als flirten.

Je kunt er nog eens over beginnen maar als ze weer duidelijk maakt dat het niet wederkerig is moet je niet boos of verdrietig worden; zij is dan hetero en wordt gewoon niet verliefd op meisjes en dat heeft niets met jou als persoon te maken.

Knuffel, D