Skip to main content

Ik zit dus in elke pauze bij een groepje meiden. (Terwijl ik zelf een jongen ben) Dat vinden de meiden helemaal prima en leuk. Ik heb dus een meisje waar ik al een paar weken veel mee praat en ik ben sinds kort verliefd. Ik probeer dus met haar te flirten door soms een beetje haar schouder aan te raken en veel complimenten te geven. Ik probeer ook veel meer te weten te komen over haar. Maar ik heb dus het gevoel dat alles meer van mijn kant komt dan van de hare. Is dit een sign dat ze niet intrested is in mij? Ik twijfel echt heel erg omdat we toch echt veel praten en vrienden zijn en veel vriendinnen van haar ons samen als een koppeltje zetten. Ik durf nog niet helemaal eerlijk te zijn en te zeggen dat ik haar leuk vind. (eerdere ervaringen.) Ik probeer het nu wat meer subtiel te doen door dus een beetje te flirten. Wat zou ik moeten doen?

Ik snap dat je het niet durft te zeggen, ookal is dat wel een van de beste opties, anders kom je er nooit achter als je geen positieve maar ook geen negatieve signalen krijgt.

Hou dat flirten nog even aan, merk je nogsteeds niks, is het wel het beste om het te zeggen denk ik.

Ik had zelf ook veel contact met mijn crush, uiteindelijk heeft mijn vriend gezegd dat ik haar leuk vond (echt dom, ik weet het!!), en het was niet wederzijds. Dus heb zelf ook lang lopen wachten voor helemaal niks, niet dat het ook bij jouw zo gaat gebeuren, heb er in iig wel van geleerd.

Succes!


Geeft ze echt helemaal geen signals dan? Het kan zijn dat je iets té subtiel bent en dat ze het gwn niet echt doorheeft.

Verder eens met @ItzJustin  Als ze zo blijft doen zul je toch een stap moeten maken anders weet je zeker dat er niks gebeurd. En ja, er is altijd een kans dat ze niet interested is. Dat risico hoort er nou eenmaal bij.

 


Bedankt. Ik zal jullie op de hoogte houden. 


Misschien is ze verlegen ofz. Vraag anders aan haar vriendinnen wat ze van jou vind 


Ik ben vandaag eerlijk geweest tegenover haar en ze glunderde en vertelde dat mijn flirtpogingen niet de beste waren maar dat het wel duidelijk was dat ik haar leuk vond. ze zei ook dat ze me best aardig vind. Ik denk dat ik op het goede pad zit? Bij eerdere keren waren de meiden meer zo van: “Wij gaan geen verkering krijgen”


Het is iig een goede eerste stap. Ga zo door, blijf belangstelling tonen en wie weet wat eruit komt. Je zit sws op het goede pad.


Reageer