Vraag

vind ze me leuk?

  • 23 August 2021
  • 6 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

sorry voor het lange verhaal alvast. 
Maar hey, ik heb een vraagje (of iets groter) aan de forumleden hier. Ik heb dus een crush op iemand waar we al vaker komen. Zo ongeveer 1x per 3 á 4 weken. Nu waren we ene aantal weken gelden in het zwembad met beide gezinnen. Waarin het zusje van m’n crush. Nadat zij een gesprek hadden, naar mij toekomt en vraagt of ik haar leuk vind. En daarna vraagt ze of ik haar knap vind. Waar ik even op vast liep. En uiteindelijk met mn domme kol antwoorden dat ik dat eigenlijk niet goed wist. Maar na dat gehad te hebben. Waar een paar gekke dingen gebeurde. Waar het zusje ineens mensen ging opnoemen die een crush op haar hadden?! Maar we waren dus aan het eten. En haar moeder vraagt ineens of ik iemand leuk vind. En of een vriendin heb. Nu is dit niet zo gek maar toen ik antwoordde dat dat jammergenoeg niet zo was. Ging ze ineens een discussie aan met mn crush en vertelde ze: oh zie je, dan had ik toch gelijk. En sinds dien snapte ik het dus al niet meer. Maar heb ik mijn vrienden om advies gevraagd. Nu hebben zij gister via mijn telefoon met haar gesnapt. Maar we gezegd dat ze met iemand anders was aan het snappen. En toen vroegen zij of zij mij leuk vind. En toen kwam ze met antwoorden zoals: maakt dat uit, kap er gwn over, Boeie. Waarna ze stopte met snappen. Terwijl toen we vroegen of ze een vriend van mij en mij leuk vind. Ze misschien en misschien niet antwoorde. 
 

ik snap er in iedergeval niks meer van. Wat denken jullie? 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ik denk dat ze je wel leuk vind, maar om er zeker van te zijn kun  je het haar vragen in real life. Dus niet op social media.  Anders weet je nog niks. Hoop dat je hier wat aan hebt. 
xx Eenmeisje004 

Reputatie 3
Badge +1

Ah oke, dan zal ik er soepel naar vragen als ik haar weer zie. Maar wat als ze nee zegt? We komen er regelmatig. Is dat niet een beetje akward?

Maar wat als ze nee zegt? We komen er regelmatig. Is dat niet een beetje akward?

Jawel, maar in deze sfeer blijven hangen lijkt me ook wat ongemakkelijk voor zowel jezelf als haar. Wat mij betreft liever de harde werkelijkheid dan blijven hinten. Succes! :)

Ik moet zeggen dat ik eerlijk gezegd ook de draad een beetje kwijt ben, sorry daarvoor.

Kan je anders even concreet zeggen wat er nu is en wat je daar aan wil doen?

Hopelijk kunnen we je dan wel helpen. 

Reputatie 3
Badge +1

Hey Lucas, wat ik bedoel in een korte samenvatting is. Dat ik wil weten of zij mij ook leuk vind en hoe dat ik het dan het best kan vragen. De enige reden om het niet te vragen is dat als ze nee zegt. Ik het akward vind ivm. We daar vaker komen. Maar waarom ik het gevoel heb dat zij me wel leuk vind is omdat ze in het zwembad met haar zusje ging praten en even later vroeg dat zusje of ik mijn crush (en haar zus) in dit geval leuk vond. Maar hier antwoorde ik dom op. En  even later vroeg haar moeder of ik iemand leuk vond. Omdat ze het hier kennelijk over gehad hadden. Maar vandaag stuurde ik dus gn streak naar haar. En stuurde ze zo’n streak terug. Maar met daarin snap me. Maar alleen naar mij bleek later dat ze die alleen maar mij had gestuurd. 

Ah oké, nu snap ik het iets beter. Ik denk dat je er gewoon met haar over moet praten omdat je toch al vrienden bent, normaal zou ik dat als eerste stap adviseren. Ik zou gewoon (in het echt) vertellen dat je haar leuk vind en misschien kan je het zelfs hebben over dat je het per ongeluk hebt gezegd dat het niet zo was. Ik zou er verder niet al te moeilijk over doen en dat ook laten merken dat het niet erg is als ze nee zegt. Dan laat je merken dat je te vertrouwen bent en is de kans zelfs groter dat ze wel ja zegt!!!

Succes!

Lucas

Reageer