sorry voor het lange verhaal alvast.
Maar hey, ik heb een vraagje (of iets groter) aan de forumleden hier. Ik heb dus een crush op iemand waar we al vaker komen. Zo ongeveer 1x per 3 á 4 weken. Nu waren we ene aantal weken gelden in het zwembad met beide gezinnen. Waarin het zusje van m’n crush. Nadat zij een gesprek hadden, naar mij toekomt en vraagt of ik haar leuk vind. En daarna vraagt ze of ik haar knap vind. Waar ik even op vast liep. En uiteindelijk met mn domme kol antwoorden dat ik dat eigenlijk niet goed wist. Maar na dat gehad te hebben. Waar een paar gekke dingen gebeurde. Waar het zusje ineens mensen ging opnoemen die een crush op haar hadden?! Maar we waren dus aan het eten. En haar moeder vraagt ineens of ik iemand leuk vind. En of een vriendin heb. Nu is dit niet zo gek maar toen ik antwoordde dat dat jammergenoeg niet zo was. Ging ze ineens een discussie aan met mn crush en vertelde ze: oh zie je, dan had ik toch gelijk. En sinds dien snapte ik het dus al niet meer. Maar heb ik mijn vrienden om advies gevraagd. Nu hebben zij gister via mijn telefoon met haar gesnapt. Maar we gezegd dat ze met iemand anders was aan het snappen. En toen vroegen zij of zij mij leuk vind. En toen kwam ze met antwoorden zoals: maakt dat uit, kap er gwn over, Boeie. Waarna ze stopte met snappen. Terwijl toen we vroegen of ze een vriend van mij en mij leuk vind. Ze misschien en misschien niet antwoorde.
ik snap er in iedergeval niks meer van. Wat denken jullie?