Vind ze me leuk?

  • 18 July 2020
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hey iedereen. Ik ben op iemand verliefd en zij weet dat, ze twijfelt maar ze denkt dat ze met mij wil samen zijn. We hebben elkaar het laatst gezien een jaar geleden op de basisschool! We hebben wel soms leuke gesprekken maar ik moet ze altijd beginnen, ik wil praten met haar maar ik wil ook dat zij eens interesse toont in mij. Wie heeft tips om misschien met haar samen te komen of iets anders etc? Nog een goede dag ;)


4 reacties

Als ze denkt dat ze samen met jou wilt zijn, zou ik gewoon je kans grijpen. Ga eens wat leuks doen met elkaar. Kan een uitje zijn maar kan ook gewoon een filmavondje zijn ofzo. Breng tijd met elkaar door, dat is de  enige manier om erachter te komen of jullie bij elkaar passen.

 

Groetjess

Hallo Sharky :)

Je kunt zoals xLisa zegt iets doen met elkaar. En dan zie je vanzelf of jullie bij elkaar passen en of het uiteindelijk wat wordt tussen jullie 2.

-TheMightySlayer <3

Badge

Heyy sharkyy 

als ik jou was zal ik aan haar vragen of ze gewoon een keertje met je wilt afspreken om iets leuks te doen zoals gezellig naar de stad of ergens eten of naar de film of laat haar kiezen wat ze wilt doenn 

successs!!

Reputatie 1
Badge +2

Bedankt! 😁

Reageer