Vind ze me leuk?

  • 24 December 2015
  • 11 reacties
  • 515 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik app al een tijdje (paar weken) met een meisje die ik leuk vind. Ik denk dat zij al een paar keer heeft geprobeerd te laten zien dat zij mij ook leuk vind maar als ik daar dan overnadenk vind ik me zelf paranoia. 4 dagen geleden stuurde ze mij een filmpje van dubsmash waar ze een nummer zong I LOVE YOU. Wat denken jullie vind ze me leuk of denk ik paranoia en vind ze me gewoon aardig.


HELP AUB

11 reacties

Hero23,

Als je zeker wilt weten of ze je leuk vind, vraag het haar dan. Zijzelf is de enige die weet of ze je wel of niet leuk vind.

Succes.
Nog 1 vraag kan ik haar vragen via app zou dat normaal nooit doen maar de situatie is verandert ik zit namelijk nog 3 maanden in bejing en wil eigenlijk niet wachten ;):8
Dan heb je een goed excuus maar kan ook via facetime of skype
App kan ook hoor in dit geval maar kgeef gwn wat tips
Hero2003,

Het kan natuurlijk wel via whatsapp. Maar dat is zo onpersoonlijk. Skype is een betere. Dan zie je elkaar. Maar je kunt beter wachten tot je weer terug bent en dan iets speciaals regelen.

Succes.
Sluit ik me bij aam
Heeeey dit is voor mij echt perfect afgelopen. Mijn vader had al een tijdje door dat er wat aan de hand was (wat ik niet wilde ) maar nu moest ik het hem wel vertellen dat ik verliefd was. Op een meisje in Nederland hiij zei dat hij dat echt helemaal geen probleem vond als ik maar niet meer tot half 3 zat te appen. Toen op oudejaarsavond gaf hij me het beste cadeau ooit: een vliegticket naar Nederland even later was ik dus in Nederland en heb haar gister gevraagd om af te spreken dat vond Ze heel leuk. Toen ik bij haar was heb ik het haar verteld. Het mooiste vond ik nog dat ze meteen ja zei en me zoende later vroeg ze waarom ik zo snel terug was en heb haar toen verteld dat het voor haar was. Ik heb hen net aan haar ouders verteld en ik mag tot dat mijn ouders terug zijn bij haar thuis logeren:D al met al net het einde van een sprookje:$ bedankt iedereen voor het reageren
Oh wauw jij bent 1 van de miljoenen jongens waar het eindigt in een perfect sprookje
Wouw gefeliciteerd ik wou dat het zo bij mij ging, dit klinkt gewoon als de perfecte droom
Zo voelt het ook;)
Luky boyyyyyy
Heeeey dit is voor mij echt perfect afgelopen. Mijn vader had al een tijdje door dat er wat aan de hand was (wat ik niet wilde ) maar nu moest ik het hem wel vertellen dat ik verliefd was. Op een meisje in Nederland hiij zei dat hij dat echt helemaal geen probleem vond als ik maar niet meer tot half 3 zat te appen. Toen op oudejaarsavond gaf hij me het beste cadeau ooit: een vliegticket naar Nederland even later was ik dus in Nederland en heb haar gister gevraagd om af te spreken dat vond Ze heel leuk. Toen ik bij haar was heb ik het haar verteld. Het mooiste vond ik nog dat ze meteen ja zei en me zoende later vroeg ze waarom ik zo snel terug was en heb haar toen verteld dat het voor haar was. Ik heb hen net aan haar ouders verteld en ik mag tot dat mijn ouders terug zijn bij haar thuis logeren:D al met al net het einde van een sprookje:$ bedankt iedereen voor het reageren

): WoW prachtig.... Kapot veel geluk .... #freakin'jaloers...

Reageer