Vraag

vind ze me leuk 2


Reputatie 4
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 135 reacties

Hé allemaal 

dit is nu het 2e deel wil je het eerste ook lezen. Kijk dan even mijn 1e topic. 

Korte samenvatting. Ik heb soms het gevoel dat ze me leuk vind aleen kan dit niet bevestigen.

ik kom net van haar verjaardag af ( laten we haar marit noemen ) nu was het gezellig. En ik heb er nu beetje opgelet hoe ze zit hield. En er waren een paar punten. die me opvielen.

Oja sorry voor de lange tekst 

 

we waren aan het wachten tot dat iedereen er was. Uiteindelijk was dat zo en waren we een beetje aan het praten met me kaar ( niks geks dus ) uit eindelijk maak ik dus een soort grapje waarvan er eigenlijk geen rede is van lagen. En zij ging stuk ( ze lachte heel erg ) de rest niet. 
als jullie begrijpen wat ik hier bedoel. 
daarna wou ze boven gaan zitten ( in principe ook niks geks ) maar ze zij zo van 

: (mijn naam) zullen we naar boven gaan. Dus niet als groeps zijnde. Snap je.

waar van dit door iemand word opgemerkt. En ze direct zich verbeterd. 
uiteindelijk zitten we boven en zijn we een betje aan het kletsen en muziek luisteren. ( als we met zen 2e zijn doen we dit ook) uiteindelijk doet ze iets wat voor mij wel gek was. Ik weet niet of meiden dit kennen maar je hebt een jurk waarvan je bij je borsten een rits hebt. Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel. maar de rits die deed ze een stukje los. Naar mijn richting. Op het moment dat ze merkte dat er een ander persoon van de groep dit door had deed ze hem gouw weer omhoog. ( als we zeggen de rits 8 cm deed ze hem 5cm los ) ik snap dit niet helemaal.

 

ik hoop dat jullie dit begrijpen en hier mee kunnen helpen.

 


11 reacties

Badge

hoi hoi

 

ik snap goed wat je bedoelt.

Ik ben een meisje dus misschien kom je nu wat veder.

Dit meisje vind jou leuk of wil graag aandacht van je. Alleen is het belangerijk wat jij wil. Als jij wel wat ziet in haar kan je misschien mee doen in wat ze doet je kan der bijvoorbeeld een compliment geven. Als je haar helemaal niet leuk vind moet je even met haar praten en duidelijk maken dat je haar niet leuk vind en gwn vrienden wil zijn. Probeer het zo lief mogelijk te zeggen want ik denk als ze je misschien heel leuk vind en dat kan best een klap zijn als je crush dat zegt. ( spreek uit ervaring). Ik wens je veel suc6 

groetjes!!

Reputatie 4
Badge +4

En hoe zou ik dit het beste dan kunnen doen. 

Reputatie 4
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

als je haar wel vertellen gaat  dat je dr niet leuk vind . spreek dan af ergens en zeg het op de meest neutrale en aardige manier bijv : “hey *naam* ik begon de laatste tijd te merken dat je meschien een crush op me hebt en ik wou je even vertellen dat ik had niet heb op je. maar ik vindt je wel gewoon een aardige meid hoor dus als je wil kunnen we vrienden blijven”
en gwn zo wat :)

Reputatie 7
Badge +9

Ze is wel hints aan het droppen

Reputatie 4
Badge +4

Bedankt benebirt en rattie 
allen ik vind het zelf ook een beetje lastig want ik weet niet of ik haar leuk vind. Of cruhs op haar heb. 

en hoe boedel je benebirt : ze is hint aan het droppen. 
 

 

Reputatie 4
Badge +4

@benebird 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt benebirt en rattie 
allen ik vind het zelf ook een beetje lastig want ik weet niet of ik haar leuk vind. Of cruhs op haar heb. 

en hoe boedel je benebirt : ze is hint aan het droppen. 
 

 

Ze is jou duidelijk aan het maken dat ze jouw leuk vind. Snap je? Ze zit te flirten.

Reputatie 4
Badge +4

A oké 

Ik snap ja. 

Dus je zecht dat ze met me aan het flirten is. 

Reputatie 4
Badge +4

Ik was gister nog bij haar. En ook toen waren weer momenten dat ze aan het hinten was. Het kan aan mij liggen.

Reputatie 7
Badge +17

Lijkt me wel duidelijk dat ze je leuk vindt.  Eigenlijk moet je er wel een keer wat mee doen. Anders krijgt ze misschien het gevoel dat je haar aan het lijntje houdt en dat is ook niet leuk voor haar.

Dus als je liever gewoon vrienden blijft, zeg dat gewoon eerlijk tegen haar.

Reputatie 4
Badge +4

Dat is ook een beetje het probleem. 
mij weet van me zelf niet of ik haar leuk vind. Aan de ene kant wil je meer. En aan de andere kant niet 

Reageer