Skip to main content
Vraag

Vind mijn crush mij leuk?

• September 17, 2026
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Forum|alt.badge.img

heyyy, ik heb een crush, we noemen hem even croissant. Ik heb even een vraagje(vooral nr de jongens van 14 jaar, want hij is 14.) We hebben erg veel oogcontact en het zijn lange blikken en van die 'verliefde' blikken, want we zitten niet bijelkaar in de klas dus ik zie hem alleen in gangen of tijdens de pauzes. Hij heeft ook over mij verteld bij hem thuis(kk ben bevriend met zn zusje….)en hij vertelde dat ie mij had gezien in de gangen etc.(het is super druk in de gang, dus hij heeft mij opgemerkt!)en dat ik mij de eerste schoolweek niet had gezien(klopt!). Maar hij is of heel kort op appjes, of hij reageert niet. hij heeft me vlgms nu ook geblokkeerd…. ik snap er helemaal niks van…. Wat vinden jullie dat ik moet doen?

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 17, 2026

Hoi Ikweetgeennaam,

Heel eerlijk gezegd zou je dit gewoon gelijk aan hem kunnen vragen. Ik snap dat het eng is, maar je bent wel meteen verlost van de spanning.

Ook wil ik erbij zeggen dat als hij jou geblokkeerd heeft, dat meestal geen goed teken is, maar zoals ik al zei. Dit kan je het best gewoon direct vragen.

Veel succes verder met je "crush"!

Forum|alt.badge.img

Korte appjes betekenen niet altijd dat hij kortaf is! Misschien heeft hij niet door dat hij "droog”reageert of vindt hij het zelf wel heel spannend om berichten te sturen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 22, 2026

ik heb hem vandaag ook weer gezien opschool en hij zat met zn vrienden te kletsen en toen zag ie mij en werd ie heel stil...