Skip to main content

ik heb dus een crush, en had hem via snap toegevoegd, hij had me geaccepteerd en nu op school zien we de hele tijd elkaar, alleen weet ik niet of hij me leuk vindt, en als we elkaar zien kijkt hij naar mij.  Maar ik durf geen oogcontact te maken.  wat moet ik doen??

Hey,

Als je hem leuk vindt, dan moet je juist elkaar opzoeken. Pas dan kan je zien of het wederzijds is.

Succes!

Groetjes,

justGhast

Hi,

Heel erg bedankt voor de tip!! De volgende keer als ik hem zie ga ik dat doen. Echt heel erg bedankt!!!

Hij kijkt wel weg dus of hij is bang voor oogcontact of hij is op je! Ik mag eig. Niet zoveel zeggen want ik ben 3x gefriendzoned maar dat is wat ik denk! Gr. Barca fan 1899

Hi,

bedankt voor je reactie!! 

Hoi @anoniemm1234, je zou hem in z’n ogen aan kunnen kijken en als hij niet wegkijkt glimlachen of (als je wil en er klaar voor bent) een kusje in de lucht geven (mag daarna gelijk wegkijken)

Je kan ook een keer naast hem gaan zitten (maakt nie uit waar) en “per ongeluk” jouw hand op de zijne leggen en zijn reactie bekijken, als hij je hand vasthoudt dan is er een grote kans dat hij jou ook leuk vindt

Succes!

Groetjes, een Nederlands Kaasblokje

Reageer