Skip to main content

Hoi, ik ben een meisje van 13 jaar (bijna 14) ik zit in de tweede en ik heb al een paar maanden een crush op mijn beste vriendin. Ik probeer af en toe met haar te flirten en soms hints te geven en voor mijn gevoel flirt ze ook terug. Ik weet niet zeker of ze mij ook leuk vind, ik weet niet eens of ze meisjes ook leuk vind. ik ben bi en dat weet ze ook dus misschien denkt ze al dat ik haar leuk vind. Ik droom (dagdroom) continu over haar en over dat ik haar wil zoenen enzovoort. Ze geeft me altijd complimenten over mijn ogen en ze wil me altijd knuffelen. Vind ze me ook leuk?

 

Ik ben van plan om het haar te vertellen binnenkort, ik hoop dat dit onze vriendschap niet verpest. Hoe kan ik het haar het beste vertellen? En wat moet ik doen als ze zegt dat ze mij niet leuk vind?

Als je haar telefoonnummer hebt dan kan je haar appen dan is het niet zo spannend of je kan aan iemand vragen die het al weet 


Hey! Als het je echt vriendin is dan gaat je vriendschap niet kapot anders, Is zei geen echte vriend 


Reageer