Skip to main content

Vind mijn beste vriend mij leuk?

Ik ben inmiddels al weer een paar jaar beste vrienden met een jongen. We horen bij dezelfde vriendengroep en vanaf het begin konden we het al goed met elkaar vinden. Alleen sinds een aantal maanden merk ik dat hij wel heel losjes is richting mij. Dan heb ik het over onschuldige dingen zoals elkaar een knuffel geven. Maar het gaat soms ook wat veder en raakt hij me aan op wat ongemakkelijke plekken. Vooral als we alleen zijn en niet met vrienden doet hij dit vaak. Natuurlijk kan ik hier om lachen en zoek ik er ook niet meteen iets raars achter. Maar ik heb soms het idee dat hij me leuk vind. Natuurlijk kan ik het gewoon vragen, maar ik twijfel een beetje. Want hij heeft een vriendin en voorheen riep hij ook dat hij niet gay was. Wat denken jullie?

3 reacties

Bouwvakker
  • Net nieuw
  • 1 reactie
  • 7 maart 2025

Heyy Maatjuhhh wat ik zou doen is gewoon vragen wa is dit nou tusse ons? en eerlijkzijnn en uitleggen hoe je je voelt! kan zijn dat ie in z’n relatie is gegaan met die meid en toen achter kwam van ja kweet t is eng maar ik ik zal r gewoon vragen anders ga je zelf dinge invulle en ovthink 

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4242 reacties
  • 8 maart 2025

Ja, weet je wat het met dit soort vragen is? Wij kunnen ook niet in het hoofd van die vriend kijken. Dus ja, misschien vindt hij je leuk, misschien niet. De enige manier om daar achter te komen is toch het vragen ben ik bang.

Anoniemekaasblok
Forum|alt.badge.img+1

Tja misschien wel he

Als je het leuk/fijn vind als hij aan je zit kan je dan zeggen van: he wat doe je? en dan niet heel boos mr als je het niet leuk vind moet je gwn zn hand weg slaan dan weet ie wel beter

Hoop dat dit helpt

Groetjes S

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen