Vraag

vind ik vriendje nog leuk?

  • 15 February 2021
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heii,

 

ik heb nu inmiddels 3 maanden een relatie met een jongen. Ik merk veel verschil in het begin, dat vind ik niet perse heel erg.

 

de laatste weken zit ik met mezelf in de strijd omdat ik hem minder vaak zie omdat hij het druk heeft en ik ook. Als ik hem dan zie is het helemaal leuk en gezellig en ben ik echt verliefd.

maar als ik hem dan niet zie dan ga ik twijfelen, vind ik hem wel echt leuk? Vind hij mij wel leuk? Wat is die nu aan het doen? Is die weer met een ander meisje aan het snappen?

ik merk dat ik hier heel onrustig en heel verdrietig van word en ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik heb het gevoel alsof hij alles voor mij doet maar tegelijkertijd ook met een ander meisje aan het snappen is. En dat ik heel weinig voor hem doe en dat ik er niet 100% voor hem kan zijn.

hij zegt dat hij mij leuk vindt maar ik maak me constant zorgen of dit nog steeds zo is omdat hij afstandelijker doet. 
is deze relatie dan nog wel gezond en wat kan ik hier tegen doen? 


1 reactie

Badge

hey tess071,

wat vervelend dat jullie nu weinig tijd voor elkaar hebben en jij met al die twijfels zit.
Ik ben niet heel origineel met m'n advies, maar hebben jullie het samen al over jouw twijfels gehad? zo nee, probeer dat dan te doen.

En als hij jou meer negatieve/verdrietige gevoelens kost dan positieve, dan weet ik niet zeker of de relatie nog goed is voor jou. Maar ik kan er natuurlijk lastig over oordelen aangezien ik er niet bij ben, jij bent de enige die dat goed kan. 

veel succes.
groetjes,
Watermeloentje

Reageer