Skip to main content
Vraag

Vind ik mijn beste vriendin's crush leuk?

• May 24, 2025
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy, ik heb je hulp nodig!

Ik ben een meisje en ik heb een beste vriendin. We zijn echt onafscheidelijk en ik zou haar echt absoluut niet kwijt willen. Ze heeft al 2 jaar een crush op een jongen. Toen ze mij dat vertelde, had ik ook een crush, maar dan op een andere jongen. Deze vind ik nu al meer dan een halfjaar niet meer leuk.

Ik heb nu dus het idee dat ik de crush van mijn vriendin leuk begin te vinden. Dat is al sinds een tijdje; ik droom zo ong elke dag over hem (en dan niet dat hij er gewoon is maar dat we knuffelen enz), ik heb scenario’s dat ik zijn ouders ontmoet en ik merk dat ik alleen naar hem kijk en niet naar andere jongens in de klas. Als we oogcontact maken voel ik me vreselijk schuldig maar ik vind het ook wel leuk eig. Of ik hem nou leuk vind is echt onduidelijk, want ik heb geen kriebels in mn buik ofz en denk ook niet heel de tijd aan hem. Maar als ik dan aan hem denk voel ik me schuldig en dwing ik mezelf om te stoppen met aan hem denken en stoppen met hem soort van ‘leuk’ vinden. Ook heb ik geen idee wat de jongen in kwestie van mijn vriendin en van mij vindt. Mijn vriendin praat nooit met hem, maar ik zie ze wel samen! Ik kijk af en toe naar hem, en heb dan ook oogcontact omdat hij ook naar mij kijkt. Of dat nou is omdat ik altijd naast mijn vriendin zit en hij naar haar kijkt, of dat hij echt naar mij kijkt weet ik niet. 

Wat moet ik nu doen?

Ik wil mijn vriendin absoluut niet kwijt, maar het lukt me ook al meer dan 3 maanden niet om hem uit mn hoofd te zetten waardoor ik echt gek van mezelf word.

1 reactie

Forum|alt.badge.img

Hai hai, 

Als iemand die het heeft geleefd ga ik mijn verhaal delen. Ik had een crush op een jongen uit me klas zo'n 7 maanden lang en ik dacht dat ik de enige was. Onthoud dat ik aan maar 2 mensen had verteld dat ik hem leuk vond. Toen kwam ik erachter dat een vriendin van me ook een crush op hem had. Ik dacht echt dat hij me leuk vond omdat hij steeds flirte mr toen ik het vroeg zei hij dat hij liever met zijn oma zou gaan. Ik heb hem aan me vriendin overgelaten en nu gaat hij vreemd op haar en is het (soort van) uit tussen hen. Kortom ik zou het gwn laten gaan, er zijn genoeg vissen in de zee! 🤗

Hoop dat dit helpt,

Groetjes jazzskz4life

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 27, 2025

Ahh wat vervelend. Ik probeer het te laten gaan, oprecht, ik zit er niet op te wachten dat hij mijn crush wordt mr het lukt niet echt ofzo

Onnodige quote verwijderd door KT