Vind ik mijn beste vriendin leuk?

  • 9 June 2021
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Badge

Ik (meisje) ken mijn beste vriendin all heel mijn leven. Ik vraag me laatst al af of ik bisexual/bi ben. En nu vraag ik me af of ik mijn beste vriendin (meisje) leuk vind. Ik weet het echt niet, het zou voor mij heel fijn zijn als jullie me kunnen helpen misschien tips of ideeën om te zien hoe ik me om haar voel.

Alvast bedankt!

UPDATE: Het is misschien wat makkelijker om mij te helpen als jullie wat meer over mijn beste vriendin en ik weet.

(Zoals ik al eerder heb gezegd) Ik ken haar heel mijn leven, ze maakt mij altijd blij en we vinden elkaar nooit saai zelfs na een week achter elkaar. Ze verteld mij heel veel, ik vertel haar wel wat minder want ik wil niet bv als ik verdrietig ben (dat was ik voor een tijdje)  dat zij zich zorgen hoeft te maken ze is zo lief ik zou niet willen dat zij zich over mij zorgen moest maken. We hebben altijd wel een fysiek soort relatie gehad, bv ik geef haar een kus op de wang als ze na een afspraak weg moet, of toen ik laatst bij haar ging logeren, we waren de volgende morgen doodmoe (omdat we de hele nacht opbleven) en voor ongeveer 1,5-2 uur zat ik met haar op haar bank te knuffelen niet heel extreem of zo maar gewoon knuffelen. Ik weet wel dat ze een crush heeft (op een jongen) en ik vind dat ok maar ik weet het niet, vind ik haar leuk.. als meer dan mijn beste vriendin.

 

 


2 reacties

Hey,

 

Het kan natuurlijk dat je haar leuk vindt, het kan ook zijn dat je omdat zij je beste vriendin is dat je gewoon van haar houdt. Dat is heel normaal.

Maar ik zou zeggen, ga op zoek naar je seksuele identiteit en wees altijd jezelf!

 

Groetjes van mij! 

Robin Hood

Badge

Wat meer tips/ advies zou fijn zijn

Reageer