Vraag

vind ik hem leuk?

  • 21 April 2020
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Badge

Heyy, er is dus een jongen waar ik de laatste tijd heel veel contact mee heb. Hij is echt super lief maar hij is niet echt knap. Daardoor twijfel ik of ik hem leuk vind. Iemand tips?? Xx


1 reactie

Hey,

Je hoeft iemand niet knap te vinden om hem leuk te vinden. Het kan ook komen doordat hij heel lief voor je is, zoals jij al zei. Wacht even af voordat je echt '’besluit'’ zeker te weten of je hem leuk vindt of niet. Ben je al eens eerder verliefd geweest trouwens? Zo ja, dan zou ik maar gewoon even afwachten totdat je het herkenbare gevoel krijgt, je weet immers hoe het werkt bij jou. Zo nee, je kunt er vast met vriendinnen over praten. Het is niet erg dat je het niet zeker weet, maar bedenk vooral ook dat je ook met die jongen erover kunt praten. je zei dat hij lief voor je was, dan begrijpt hij dit vast ook wel. Misschien weet hij ook niet zeker wat hij voelt voor jou. Probeer wel te onthouden dat een goed uiterlijk een bonus is. Als hij je goed behandelt en met respect met je omgaat is dat het belangrijkste. Een knappe jongen kan dan wel alle meiden krijgen die hij wil, maar als hij niet lief voor hen is, is hij al die meiden niet waard. Zorg dus goed voor jezelf, okee? 

Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.

Succes!

xxAlice

Reageer