Vraag

vind ik hem echt leuk

  • 5 May 2022
  • 9 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hoi hoi ik ben een meisje en heb een bf hij is mijn 1e maar weet niet of ik hem echt leuk vind kunnen jullie mij helpen 


9 reacties

Wij kunnen niet jouw gevoelens door het scherm heen absorberen. Jij zal zelf moeten uitvogelen of je echt verliefd bent. Als je twijfelt is dat misschien geen goed teken, maar het kan ook gwn allemaal wat verwarrend zijn omdat het nieuw is en alles.

Waarom twijfel je eraan?

Reputatie 2
Badge

(Onnodige quotes verwijderd)

ik weet niet allemaal hoe het gaat omdat het mijn 1e is  ik vind hem wel leuk maar ben bang dat ik iets verkeerd doe 

Reputatie 3
Badge +1

Hier is een test...…

https://forum.kindertelefoon.nl/topic/show?tid=66289&fid=31

 

Crazy girl_ 

Reputatie 2
Badge

Onnodige quote verwijderd

@Crazygirl_  
txx 

 

ik weet niet allemaal hoe het gaat omdat het mijn 1e is  ik vind hem wel leuk maar ben bang dat ik iets verkeerd doe 

Dat is logisch, dat zal iedereen herkennen. Je moet het allemaal een beetje met z'n tweeën uitvogelen en ontdekken. Zolang jullie het leuk en gezellig hebben, kan je eigenlijk niet veel fout doen. 

Badge

Denk je vaak aan deze persoon met een raar onderbuik gevoel (vlinders in je buik) dan is de kans groot dat je verliefd bent.

Reputatie 2
Badge

hoi hoi hij voeld meer als een vriend en dat heb ik ook tegen hem gezecht en hij zei dat het dan beter is om uit elkaar te gaan 

 

Reputatie 4
Badge +1

Heyhey:)

Ik denk dat als je echt verliefd bent dat je dat wel voelt in je buik. Wanneer je degene ziet ben je blij enzo en je wilt degene vaker zien. Als je dit nog niet hebt, kan het altijd nog later komen, maar meestal heb je dit aan het begin. Ik zou inderdaad zeggen dat je dingen met hem moet gaan doen en gewoon afspreken enzo om te kijken wat je voor hem voelt.

Met vriendelijke groet, C0cootje

Reputatie 2
Badge +1

hee :) hoop dat dit niet heel vervelend klinkt, maar als je er aan twijfelt zal het wel niet goed zitten. als je écht verliefd bent of van iemand houdt dan weet je dit vaak wel echt zeker. maarr natuurlijk kan ik niets voor jou invullen en weet ik ook geen details van je situatie. 

succes!

Reageer