Skip to main content

Hoi jongen 15 hier ik zit bij een meisje in een groepje voor een opdracht we hebben steeds oogcontact tijdens het praten en lachen veel ik denk ook veel aan haar als ze er niet is maar het probleem is ik vind haar niet super knap ze is wel leuk maar niet zooo knap ik ben bang dat als ik bijv ooit met haar zou hebben dat ik dan uitgelachen word ofzo ik weet niet heeft iemand tips? Ik ben zoizo een best wel onzeker persoon eigenlijk heel erg als ik eerlijk ben komt veel doordat ik gepest ben en belachelijk gemaakt word niet zielig hoor maar gewoon als extra info. Ik heb ook wel het idee dat zij mij leuk vind als we elkaar zien lopen door de school moeten we soort lachen en we weten allebij niet waarom heb ik het idee😀😂 

Hoi! 

Als allereerst wil ik je vertellen dat je je echt niet van anderen moet gaan aantrekken. Als jij iemand leuk vindt, en je vrienden gaan je daarvoor pesten/uitlachen dan zijn ze geen vrienden. Ik denk dat jij je meer zorgen maakt dat jij uitgelachen wordt dan daadwerkelijk je gevoelens. Maar, als jij haar niet leuk vindt, zou je het niet zo gezellig vinden om met haar te praten en te lachen. Overigens vertel je dat je ook vaak aan haar denkt (volgens mij zegt dat wel genoeg denk ik) :)

Ik weet zeker dat je het ermee eens gaat zijn als ik je vertel dat uiterlijk niet alles is. Uiterlijk trekt misschien aan maar innerlijk maakt je verliefd. Als ik jou was zou ik gewoon wat meer met haar gaan praten en uiteindelijk uitvragen voor de bioscoop ofzo (bedenk maar iets wat jullie leuk zouden vinden). 

Ik snap dat je door je onzekerheid misschien ook niet een stap durft te zetten maar een nee heb je en een ja kun je krijgen!!

Succes! :)

-Onnodige quotes verwijderd- 

​@ikhebgeennaamhaha  Ja klopt dat is ook weer zo heel erg bedankt voor hwt uitgebreide antwoord ik denk dat dit me veel gata helpen in de toekomst

Reageer