vind iemand leuk

  • 19 April 2022
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

Ik had een crush op iemand maar ik ben afgewezen en ik had het echt moeilijk. Er was een meisje die me veel vertrouwen geeft en me er echt goed mee helpt. Maar ik heb langzamerhand gevoelens voor haar gekregen, maar zij denkt dus dat ik gevoelens voor die andere heb. Ik ben wel echt onzeker geworden door dat ik was afgewezen en ik durf nu best weinig.

 

Heeft er iemand tips? elke reactie is super welkom!


5 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Wat lief!! ze klinkt als een erg leuk meisje! Ik denk dat ik al weet hoe je haar op een hele lieve manier kan laten horen dat je haar leuk vind, want: dit topic! Laat haar dit topic lezen, meisjes zijn vaak erg gevoelig voor dit soort dingen. Ik denk dat ze jou vast ook leuk vindt! Niet ieder meisje doet zo iets liefs voor een jongen. Ik hoop dat ik je geholpen heb.

xxx Emma <3

Het is wel een idee, maar het voelt voor mij alsof ze de enige is met wie ik nog veel kan praten. Stel ik word weer afgewezen dan heb ik voor mijn gevoel niemand meer om mijn gevoelens mee te delen… Ik weet het gewoon echt even niet.

Reputatie 7
Badge +9

He, 

Praat jij nog over dat ander meisje met haar? Zo ja, stop hiermee en laat duidelijk zien en horen dat je haar niet meer leuk vind. Je mag “bold” zijn. “Ik ben klaar met haar, wat boeit afgewezen worden nou?!” gewoon zo simpel eruit. Laat haar ook zien dat jij haar leuk vindt. Dit kan je doen door meer over haar te praten ipv jezelf en gewoon leuk te doen :). Dat meisje lijkt me wel iemand die jou zou vragen als je leuk doet tegen haar, dus het is gewoon een kwestie van tijd en als er iets gebeurd, kan je het hier weer vragen.

Hoop dat dit helpt!
Sano07​​​​​​​

 

 

Bedankt voor je tips! Ik ben echt heel blij met jullie reacties!!! Als je nog meer tips hebt over whatsappgebruik en/of (video)bellen zijn die meer dan welkom! 

Echt bedankt allemaal voor de snelle reacties! 💝

 

M.V.G. anoniem273

Reageer