Vraag

vind hij mij wel aardig

  • 28 February 2023
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Badge

hey allemaal

ik heb een jongen ontmoet via bereal ik vond hem heel leuk hij reageerde ook altijd op me bereals na een tijdje had ik hem op snap toegevoegt we snapte heel veel nog steeds snapen we veel maar ik weet nou niet echt of die het heel leuk vind want als er iets is(bijvoorbeeld iemand deed een keer irritant) dan wilt die er meer over weten en dan kan ik er met hem over praten maar andere keren reageert die heel droog ik had ooit perongeluk een snap naar hem gestuurd over dat ik een leuke jongen zag en dat ik ze snap wou vragen en toen reageerde die met "ok" en dan denk ik is die jaloers of vind die me irritant ik heb ook een keer gn gestuurd en toen stuurde die alleen maar een duimpje niks anders ik weet wel dat die single is(en dat due niks heeft gedaan met valentijnsdag) maar meer niet en sons reageert die heel snel en soms ook niet laatste vertelde ik hem ook dat due in me bestfriendlist stond en toen zei die wow en toen vroeg ik of dat sarchastish was maar toen zei die letterlijk wat zei je ookal weer al eerst hij vergeet dus snel wat ik zeg en soms moet die me snaos ook 2 keer opnieuw openen om te kijken wat ik zei want hij opent me snap volgensmij heel snel en reageert dan en gaat dan gelijk naar de volgende hij zei wel dat ik tweede stond in ze bestfriendlist en hij reageerd wel op me bereals nog steeds maar opeens een ander meisje ook en daar reageerde dit ook met leukere emoijes op,ik heb wel een lijstje gemaakt van goede dingen en slechte dingen

goede dingen

-reageert op me bereal(als eerst)

-sta tweede in ze bestfriendlist

-(is misschien jaloers)

slechte dingen

-reageerde op een ander meisjes bereal met leukere emoijes(bij mij met een duimpje alleen bij haar met veel vverschillende)

-reageert niet altijd snel(maar wel gelijk als die online is dus hij is vooral niet veel online)

-heeft ze locatie voor me uit staan

-moet me snaps heropenen als ik iets heb geschreven

 

ik zou graag willen weten of iemand hier uit kan halen of die intresse heeft want ik denk van niet


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hey, ik denk dat je t m het beste kan vragen, ik denk dat je het snelste duidelijk krijgt als je het m gewoon vraagt :)

Reputatie 7
Badge +9

Als hij ok zegt hoef je niet bang te zijn dat hij zich irriteerd of jaloers is, ik zeg dat ook wel eens en dan zeggen andere mensen ook wat ben je droog, dan zeg ik altijd nee ik ben nat want ik heb door de regen gefietst, maar dat boeit niet, het mannelijke geslacht is heel raar vergeleken met vrouwen

Reageer