Skip to main content

Hey, ik ben een jongen en ik vind een JONGEN op mijn school LEUK. Ik ken hem niet persoonlijk goed maar ik kan m’n ogen niet van hem afhouden en hij lijkt me echt heel aardig en geweldig en hij is zo knap. Hij is ongeveer 2 jaar OUDER dan ik. Hij kent mij niet en ik wil hem stiekem zooooooo graag laten weten dat ik hem leuk vind!!!!! Maar ik durf natuurlijk weer niet want wat moet hij dan zeggen als hij me niet kent en ik 2 jaar jonger ben? En ik ben bang dat hij HETERO is. Dus doe ik het niet, maar ik wil het zooo graag!!! Heeft iemand tips wat ik hiermee kan, of hoe ik hem toch het kon zeggen? Of heeft iemand dit ook gehad ofz. 

Doe een anoniem briefje in zijn zak/jas, en schrijf gewoon 

 

hee, 

ik vindt jou leuk. 
 

maar probeer er eerst achter te komen of hij een vriend/vriendin heeft 

 

zelf heb ik geen ervaring 

 

Groetjes 

Mij_Niet_Gezien 


@Mij_niet_gezien , thnnx alleen ik moet dan nog wel ff bedenken hoe ik dan in zijn jaszak doe want ja ik wil niet dat ie het ziet maar Dankje 👍


Beste tai6565

wat goed dat je uit de kast komt Maar de meeste jongens zouden dat vies vinden en nee zeggen omdat ze niet gay zoals jou zijn

nog veel succes 


Hoi @K_dh , dat ben ik niet helemaal met je eens. Niet alle jongens zijn straight. En sommigen zouden het idd misschien vies vinden maar anderen zouden misschien gewoon beleefd nee zeggen. En ik ben trouwens niet gay maar bi 😉


Heb je al iets gedaan!? Ga tijdens de laes naar zijn kluisje en plak het briefje erop gwn zoval , ik vindt je leuk” 

 

zeg gwn dat je naar de wc moet…. 
 

Mij_Niet_Gezien 


@Mij_niet_gezien ik wil het zo graag doen maar ik weet bijna niks van hem zelfs z’n kluisje niet 😩😩😩moet hem eigenlijk keertje stiekem volgen naar z’n kluisje haha alleen de helft van m’n klas gebruikt zo’n ding niet eens 😔hopelijk hij wel


Ik weet inmiddels wel waar hij meestal les heeft dus weer een stap dichterbij 😃, dankjewel trouwens voor de tips 🤩🍀🤗🤗🤗


Reageer