Vind hij mij leuk of niet update

  • 15 January 2024
  • 13 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hai haiii een update:

dusss vandaag zei m’n neef/neefje dat hij zeker weet dat zijn vriend mij zeker weten leuk vind en dat hij mijn crush een vermoeden heeft dat ik hem ook leuk vind.

tijdens tekenen weer, daar hoor je altijd de leukste details😂. Zeiden zijn vrienden de heletijd ja jij hebt sws een crush op die (een meisje die ik niet ken) dus ik vroeg wie wie? En ze legden mij uit.

hij werd helemaal rood en zei toen nee echt niet niet waar. Tijdens de pauze zat hij in de buurt van mij met zijn vrienden en hadden ze het over crushes en allemaal andere dingen die ik wss niet hoefde te weten 😂. Maar ja ik weet dus niet echt wat er nou gebeurt de hele tijd want zijn beste vriend zegt dat hij 100% zeker weet dat hij me leuk vind maar andere mensen zeggen steeds andere dingen dus ik twijfel een beetje. In de vorige topic kreeg ik de tip een band opbouwen, maarrrr ik weet niet echt hoe ik dat zou moeten doen. Hij zit voor mij in de klas dus ik kan makkelijk contact maken alleen ik weet niet, ben gwn bang dat ik iets verkeerds doe ofzo. Want ik heb het gevoel dat hij wel hints geeft ofzo maar ik weet niet hoe ik daar dan op moet reageren of hoe ik ervoor kan zorgen dat ik meer met hem praat of iets. 


13 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Preppygirl 

Ik snap echt dat het spannend is, maar het is de enige optie :)
Anders ben je over een paar weken nog niet verder, en ja het is behoorlijk duidelijk nu dat hij jouw leuk vind, dus ik zou het gewoon doen als ik jouw was.

Laat me weten hoe het gaat!
Groetjes ItzJustin

Reputatie 7
Badge +6

Hey, 

Je moet er gewoon voor gaan! Anders weet je nooit of hij je leuk vind. Nee heb je en ja kun je krijgen. Als je bang bent voor een ongemakkelijkke stilte, bedenk dan van tevoren wat je kan zeggen in zo'n situatie, dan kan hij daar weer op in gaan. 

Zoals jij het beschrijft denk ik wel dat hij je leuk vind. 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Liefs Julie ♥️

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Preppygirl 

Ik snap echt dat het spannend is, maar het is de enige optie :)
Anders ben je over een paar weken nog niet verder, en ja het is behoorlijk duidelijk nu dat hij jouw leuk vind, dus ik zou het gewoon doen als ik jouw was.

Laat me weten hoe het gaat!
Groetjes ItzJustin

Oké, bedankt! Ik ga het proberen alleen kijk nog wanneer ik het doe. En wat is handig, om het via app te doen of in het echt?

Reputatie 4
Badge +2

Hey, 

Je moet er gewoon voor gaan! Anders weet je nooit of hij je leuk vind. Nee heb je en ja kun je krijgen. Als je bang bent voor een ongemakkelijkke stilte, bedenk dan van tevoren wat je kan zeggen in zo'n situatie, dan kan hij daar weer op in gaan. 

Zoals jij het beschrijft denk ik wel dat hij je leuk vind. 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Liefs Julie ♥️

Dankjewel, ga het proberen ❤️

Reputatie 7
Badge +7

Oké, bedankt! Ik ga het proberen alleen kijk nog wanneer ik het doe. En wat is handig, om het via app te doen of in het echt?

Ik zou het zeker weten in het echt doen, heb de zelfde fout door het via app te doen en dat liep niet goed af.

Dus ik zou het zeker i.r.l doen!

Succes

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Preppygirl 

Ik snap echt dat het spannend is, maar het is de enige optie :)
Anders ben je over een paar weken nog niet verder, en ja het is behoorlijk duidelijk nu dat hij jouw leuk vind, dus ik zou het gewoon doen als ik jouw was.

Laat me weten hoe het gaat!
Groetjes ItzJustin

Oké, bedankt! Ik ga het proberen alleen kijk nog wanneer ik het doe. En wat is handig, om het via app te doen of in het echt?

Doe wat goed voelt! Misschien voelt het veilig om te beginnen op whatsapp, het klinkt misschien een beetje slecht, maar voor de eerste keer praten is het fijn. 

Als je hem echt gaat vertellen dat je hem leuk vind is wel het aardigst om in rl te doen

Reputatie 4
Badge +2

 

Oké, bedankt! Ik ga het proberen alleen kijk nog wanneer ik het doe. En wat is handig, om het via app te doen of in het echt?

Ik zou het zeker weten in het echt doen, heb de zelfde fout door het via app te doen en dat liep niet goed af.

Dus ik zou het zeker i.r.l doen!

Succes

Oké, dank je! 💜

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Preppygirl 

Ik snap echt dat het spannend is, maar het is de enige optie :)
Anders ben je over een paar weken nog niet verder, en ja het is behoorlijk duidelijk nu dat hij jouw leuk vind, dus ik zou het gewoon doen als ik jouw was.

Laat me weten hoe het gaat!
Groetjes ItzJustin

Oké, bedankt! Ik ga het proberen alleen kijk nog wanneer ik het doe. En wat is handig, om het via app te doen of in het echt?

Doe wat goed voelt! Misschien voelt het veilig om te beginnen op whatsapp, het klinkt misschien een beetje slecht, maar voor de eerste keer praten is het fijn. 

Als je hem echt gaat vertellen dat je hem leuk vind is wel het aardigst om in rl te doen

Dankjewel 💜

Reputatie 4
Badge +2

Hoi iedereen!

udate: dus ik heb hem gesnapt want ik durfde het wel irl maar zijn beste vriend zei dus dat het blijkbaar beter is om via snap te doen.

ik heb eerst normaal gesprek met m gevoert en toen zei ik je weet toch laten we ze banaan en aardbei noemen.

Dus ik zei banaan vind aardbei toch leuk? Toen gingen we ff daarover praten en toen zei ik vind jij iemand leuk? Toen zei hij ja en toen zei ik ik ook l. Toen ik mag ik weten? Toen zei hij oké maar dan gaan we tegelijk zeggen maar uiteindelijk zei hij eerst.

nouuu hij zei dus dat hij MIJ leuk vind! 🤯🥳

toen zei ik zelfde ik vind jou leuk en jaaaaa dus ging perfecttttt ben echt blijjjjjj

Reputatie 4
Badge +2

Alleen wil denk ik nog geen verkering idk wrm ik denk eerst nog überhaupt wennen dat hij me leuk vind 

Reputatie 7
Badge +7

FANTASTISCH @Preppygirl !😉
Maak er wat leuks van, mooi dat het gelukt is, en ja, ik snap dat je nog ff moet wennen, maar dat komt heus goed!

Reputatie 4
Badge +2

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Dankjewel 💞 en het is gelukt dankzij jullie allemaal, echtwaar anders zou ik het echt nooit gedurfd hebben, dankjewel iedereen ❤️❤️❤️

Reputatie 4
Badge +2

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Alleen ben bang dat het morgen op school een beetje awkward gaat worden en hij zit ook heel dicht bij mij in de klas… nou we zien wel! Maar was komt mijn reactie pas morgen online dus ja!

Reageer