Vraag

vind hij mij leuk of niet?

  • 28 September 2020
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik heb een vraagje.

Ik vind een jongen al een paar maanden leuk, hij zat in de 1e klas bij mij in de klas en toen gingen we veel met elkaar om. Nu ik in de 3e zitten we allebei in een andere klas en praten we heel weinig . Ik heb laatst aan hem gevraagd of hij iets samen wilt doen, dat wilde hij wel. Hij leest mijn berichtjes maar geeft niet altijd antwoord. (Zou hij misschien bang zijn?) Hij kijkt mij soms wel lang aan. Soms heb ik het gevoel of hij mijn vriendin leuk vind. Hij voegt haar wel op snap toe, reageert snel op haar berichtjes, ze zei laatst dat hij haar aankeek.  Vraag aan de jongens: hoe weet een meisje of een jongen je leuk vind, hoe gedraagt een jongen zich (en als jullie mijn verhaal hebben gelezen, zou hij mij leuk vinden?) ps: wat vind een jongen leuk wat een meisje doet?


5 reacties

Hey verlegen345,

 

Klinkt lastig voor je, omdat je niet goed weet of hij je leuk vind of niet.

Het zou kunnen dat hij je leuk vind maar dat hij niet durft te vragen of je wat met hem wil. Of misschien weet hij niet zo goed wat jij van hem vind. En durft hij niet zo goed met jou contact te houden omdat hij bang is om een blauwtje te lopen.

Wat ik zou aanraden om misschien samen met je vriendin en die jongen af te spreken op een neutrale plek. Dus een leuk restaurantje of het strand ofzo. Dan staan jullie er allemaal gelijk in als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik denk dat je nooit helemaal zeker weet of iemand je leuk vind, maar dat moet je gewoon vragen.

Als jij durft zou je ook samen met hem ergens kunnen afspreken of samen een opdracht maken op school.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Ik ben benieuwd.

Succes, xx butterfly

Twee dingen

Eigenlijk zoals @Simply Me al zegt, je kan het nooit zeker weten, als je het niet vraagt tenminste. Als jij hem leuk vindt vind ik het een goed idee om het tenminste te vragen of erover te hebben. Misschien ook handig om het met die vriendin van je het erover te hebben, we moeten niet hebben dat jullie hem beiden leuk vinden. Verder is het gewoon lastig aangezien jullie elkaar niet vaak meer zien, je zou kunnen zeggen dat veel met elkaar afspreken en redelijk handtastelijk met elkaar omgaan goede hints zijn. 

Veel succes 

 

Heel erg bedankt voor jullie tips. Ik heb aankomende vrijdag met hem samen afgesproken op een rustig plekje en dan ga ik erachter komen wat hij van mij vindt. Ik update in het weekend hoe het gegaan is. :grinning:

PS: heeft iemand gespreksonderwerpen en activiteiten die ik kan gaan doen.

alvast bedankt

xx

 

Wat leuk en goed dat je met hem hebt afgesproken!

Veel succes en plezier, ik ben benieuwd naar je update van het weekend .

Laatste tip: blijf gewoon lekker jezelf als je met hem bent. Geniet van jullie moment samen en doe je niet anders voor. Het zal vast goed komen!!

 

Xx Simply Me

Reputatie 3
Badge +2

Heel erg bedankt voor jullie tips. Ik heb aankomende vrijdag met hem samen afgesproken op een rustig plekje en dan ga ik erachter komen wat hij van mij vindt. Ik update in het weekend hoe het gegaan is. :grinning:

PS: heeft iemand gespreksonderwerpen en activiteiten die ik kan gaan doen.

alvast bedankt

xx

 

En??? Hoe ging het?

Reageer