Skip to main content
Vraag

vind hij mij leuk???

• August 29, 2025
  • 11 reacties
  • 242 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben i 14 jaar en ik zit in de 3e op de middelbaar. Er is dus een jongen ik noem hem ff m pls lees het verhaal. 

Gister bij wiskunde zaten we allebij alleen omdat hij alleen zit op de plattegrond en mijn vriendin was ziek. Dus toen vroeg hij of hij niet naast iemand mocht gaan zitten en toen zei hij dat hij nog liever naast mij zat dan alleen en toen mocht dat niet dus wou hij in ieder geval een andere stoel want die van hem kraakte, en naast mij stond een kruk waar ik met me voeten op leunde. En toen pakte hij die en toen zei een ander meisje uit de klas dat achter hem zat; M je pakt gwn der voeten steun af. En toen pakte hij voor mij een andere kruk die hij naast mij zetten en toen zei ik dankje en toen buigde hij naar me.

En toen bij gym dezelfde dag zat ik met hem en nog zes andere kinderen in het groepje en gingen we voetballen en ik had al een beetje kort met hem gepraat over dat ik echt slecht ben in voetbal en het echt niet kan. En toen een tijdje later zo'n 7 minuutjes later ofzo kreeg ik de bal gepaasd en toen schoot ik hem echt perfect naar een andere jongen en toen schoot hij de bal uit het veld terwijl hij makkelijk kon scoren en toen zei m tegen mij van een afstandje doet ze eindelijk wat goeds verpest hij het weer met een grappige bedoeling.

En toen vandaag bij nederlands met de docent aan het praten omdat hij te veel kletsen en toen zei de docent tegen hem je bent een beetje te spraakzaam wel aardig bedoeld dan niet gemeen en toen moest ik een beetje lachen want hij kletst echt veel. En toen zei hij, zij weet dat ik gewoon normaal spraakzaam ben. En toen had ik de hele tijd het gevoel dat hij naar me staarde alleen durfde ik het niet te checken maar als ik dan heel kort keek keek hij naar mij. En toen was de docent aan het uitleggen en toen keek ik naar de docent naast hem en toen zwaaide hij uit het niets naar mij terwijl hij glimlachte.

En toen later bij wiskunde vandaag ook was ik met de docent aan het praten en toen zei ik tegen me vriendin dat ik ermee ging stoppen met school en toen vroeg hij grappig bedoeld waarom school is fantastisch en toen zei ik meneer ik moet vroeg opstaan dan moet ik naar school tot half 4 en dan kom ik thuis dan moet ik al bijna eten dan moet ik huiswerk maken en slapen en de volgende dag ben ik alles vergeten dat is echt mishandeling. En toen zei m daar ben ik het helemaal mee eens.     

Helpp vind hij me leuk of niet.

( namen geanonimiseerd door De Kindertelefoon vanwege privacy )

11 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 30, 2025

Ik denk echt wel dat M jou leuk vindt hoor 😳 want hij wil naast jou zitten, hij kijkt steeds naar je, zwaait zomaar en maakt grapjes met jou. Dat doen jongens vaak als ze iemand leuk vinden. Misschien weet hij zelf nog niet helemaal of hij verliefd is, maar hij vindt je in ieder geval heel leuk om bij te zijn. 💕

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 31, 2025

@Wolf  heb je mis tips hoe meiden jongens kunnen laten weten dat ze hem leuk vinden .

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 31, 2025

Tja geen idee, je zou dit gewoon bespreekbaar kunnen maken misschien

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 3, 2025

heeyy ik zit zelf ook in de 3e nu en als ik kijk nr de jongens uit mijn klas dan denk ik wel dat m jou leuk vind hoor! of hij doet zo ook tegen andere meiden? pak je kans girl!!

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 3, 2025

Wat een lief verhaal.  

Ja, ik denk wel dat hij je leuk vindt.  Als je het niet durft te zeggen kunnen je hem toch nog laten merken dat jij hem ook leuk vindt: vraag of hij naast je wil komen zitten, maak oogcontact, maak ook grapjes, fiets een eindje met hem mee op weg naar school of thuis, leg je hand ‘per ongeluk’ op zijn arm.  Laat merken dat je graag bij hem bent.

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 3, 2025

Ik denk dat hij je wel leuk vind ja

Hello
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 3, 2025

Hoi jongen hier. als ik jouw was zou ik het gewoon vragen. Als jongen moet je veel moed hebben om dat te doen, hij is dus waarschijnlijk erg verliefd op jou. 99.99999%kans dat hij ja zegt

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 11, 2025

@Hello ik begin nu een beetje te twijfelen want hij doet dit ook naar andere meiden steeds meer maar hij heeft ook gwn nog contact met me en verteld dingen over een geneselijke ziekte die hij heeft maar ik weet niet of andere dat ook weten, en hij raakt me soms heel kort aan maar dat doet hij ook soms bij andere meiden maar die kent hij al 2 jaar en mij maar 3 weken

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 12, 2025

Ja hij vind je leuk misschien het op een briefje schrijven en dat stiekem aan hem geven en kijken wat hij dat me doet

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 29, 2025

@itsme123456  ja hij doet dit deels naar andere meiden maar wel iets minder flirterig en hij kent hun als 2 jaar en mij ongeveer 3 weken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

@Hello ik begin nu een beetje te twijfelen want hij doet dit ook naar andere meiden steeds meer maar hij heeft ook gwn nog contact met me en verteld dingen over een geneselijke ziekte die hij heeft maar ik weet niet of andere dat ook weten, en hij raakt me soms heel kort aan maar dat doet hij ook soms bij andere meiden maar die kent hij al 2 jaar en mij maar 3 weken

Het belangrijkste is dat jij kijkt hoe jij je voelt. Word je er blij van of voel je je juist een beetje raar of onzeker? Als je je onzeker voelt is dat niet leuk, dus misschien moet je een beetje afstand houden en zien of hij jou echt anders behandelt dan de anderen. Drie weken is trouwens best kort, dus je hoeft nog geen grote beslissing te maken. Gewoon rustig aan doen en goed kijken wat hij echt laat zien.

xx liefs Wolf 🐺