Skip to main content
Vraag

vind hij mij leuk???

• May 20, 2025
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een meisje van 15 jaar

Laten we bij het begin beginnen. In de eerste vond had ik echt een hekel aan dezs jongen. Ik vond hem alrijd gwn vervelend. In de tweede kon ik hem tollereren maar ik mocht hem nogsteeds niet. In de derde vond ik hem wel oke maar ja het was best neutraal.

En nu het belangrijke. De vierde. Ik werd begin dit schooljaar vrienden met hem. We apte elke dag en ik weet eigenlijk niet echt hoe dit is begonnen maar goed. Ik leerde hem kennen en zn persoonlijkheid is zo anders dan ik dacht. Hij kan over zn gevoelens praten hij is lief eerlijk zorgzaam grappig gwn alles wat je in een jongen wil. Nou ik vond hem oprecht een goede vriend die tijd. Mijn vriendinnen L en M begonnen hem ook meer te mogen. Behalve M ze deed een beetje vaag. 

Nou dit jaar hadden we ook reisweek. Ik en de jongen waren al een maand elkaars nummer 1 op snap en de reisweek was ook heel leuk. Ook werden mijn vriendinnen en ik vrienden met nog een meisje, A. Zei mocht die jongen blijkbaar niet (hier kwam ik later achter). Maar we deden we leuk en gezellig met zn alle. Tot dag 3. Oppeens gingen M en A samen tegen mij kattig doen en bitchy over dat ik vrienden met hem ben en M hem niet mag en hij haar ook niet (wat niet waar is en hij had nog sorry gezegd voor de eerste enz (er was niet echt wat aan de hand)) maar dus hierdoor wist ik niet wat ik moest doen. Dit verpestte de vibe op dag 4 en 5. Alleen L was het met mij eens en vond hem gwn aardig en snapte mij. 

Nou doordat ik me gepust voelde door M en A waren ik en die jongen geen vrienden meer. (Niks bijzonders ik stopte gwn met praten) 

Nou nu een paar maanden later zijn ik en die jongen weer vrienden. En dit keer laat ga ik me niet laten beinvloeden door vrienden want fuck dat dit is mijn leven. Maar dus ik denk dat ik nu gevoelens voor hem begin te krijgen maar ik heb zoveel twijfels…

Ik denk dat hij me leuk zou kunnen vinden want nadat ik geen vrienden meer met hem was praatte hij met een anders meisje die hij leuk vond (heel verhaal voor andere keer) maar dus hii behandelde haar precies hoe hij deed bij mij... nummer 1 op snap helpen met school elke dag snappen etc

Maar dus nu twijfel ik of hij ooit meer dan vrienden wil zijn met mij en of hij me leuk. Vind en of het dan wel zou werken

Want 1- M en A mogen hem niet en M en ik zijn al 11 jaar vrienden dus ik onze vriendschap is wel belangrijk snapje

2- hij is een beetje heartbroken van zn situasionship met die chicky na mij

3- hij geeft niet echt signs (denk ik) 

En als ik een move zou maken hoe moet ik dat doen??

Help me alsjeblieft en geef me advies. Bedankt voor het lezen sorry als het een beetje verwarrend is dit is een soort samenvatting

Xxx anoniemm

1 reactie

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

Ik snap je twijfel heel goed. Gevoelens krijgen voor iemand terwijl vriendinnen moeilijk doen is echt lastig. Maar je hebt gelijk: dit is jouw leven, jij mag kiezen met wie je omgaat.

Als jullie weer close zijn, zou er zeker iets moois kunnen groeien. Je zou een klein signaal kunnen geven, zoals iets liefs zeggen of iets kleins samen doen, om te zien hoe hij reageert.

En over M en A: echte vriendinnen gunnen je wat goed voelt voor jou. Hopelijk snapt M dat ook 💗