Beantwoord

vind hij mij leuk??

  • 14 October 2018
  • 4 reacties
  • 349 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hai ik heb een vraagje voor mensen die er meer van af weten dan ik.. ik vind een jongen leuk die sinds dit jaar nieuw bij ons op school is.. hij zit bij ons in de klas en vrij popupair omdat veel mensen hem kennen door zijn vader die op deze school werkte.. we praten veel en werken samen bij sommige projecten..
zijn vrienden en mijn vriendinnen( het is eigenlijk een grote groep samen van vrienden) die weten het al en plagen ons er beide mee.. hij reafeert ook altijd heel boos als zijn vrienden iets doen of zeggen.. hij plaagt mij ook heel erg dan hebben ik en mijn vriendin bijvoorbeeld het zelfde cijfer en dan zegt hij tegen mijn vriendin van goed gedaan en tegen mij zegt hij je bent echt slecht of dom of van ik had beter van je verwacht ofso dat soort dingen.. en als hij iets positiefs zefgt dan zegt hij daarna altijd heel snel van het was sarcastisch.. en soms maakt die rare opmerkingen.. laatst zaten we (hij, een vriendin en ik op de fiets terug van gym) em toen zei hij ik weet zeker dat je de ware gaat vinden ...🙃 dus iemand die me kan helpenn??

dankjjeee
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 October 2018, 15:06

Bekijk origineel

4 reacties

hey,

ik snap je je kan het beste met hem over de situatie praten of wel plaagt hij u alleen maar en wilt hij vrienden blijven of wel wilt hij meer dan vrienden zijn dus het beste is met hem alleen te praten zonder zijn vrienden zonder iemand er bij. Je kan dan beste je gevoelens zeggen er over want misschien omdat hij je pest dat je denkt dat hij u leuk vind maar het kan ook van niet zijn of je kan gaan polsen bij zijn vrienden misschien dat zij het wel weten.

Veel succes alles komt goed 🙂
Hii,

Het kan zijn dat hij neit wil dat andere mensen weten dat hij verliefd op jou is en het kan ook zijn dat hij bang is dat jij niet op hem verliefd bent. Maar.. het kan ook zijn dat hij het leuk vind om jou te pesten. Je kunt een keer met hem gaan praten zonder dat zijn vrienden erbij zijn. Het kan zijn dat hij dan heel anders is. Veel jongens willen zich voor hun vrienden bewijzen dus mischien wil hij dat ook wel, alleen dan op een niet zo fijne manier voor jou. Als het zo door gaat en je vind het heel irritant en het wordt erger dan dit dan zou ik het tegen iemand vertellen... Je kunt ook bij je vrienden/vriendinnnen afvies vragen.

Succes,
dankje voor de reacties.. ik wilde er nog wat dingen bij zetten maar wist niet hoe dat moest... bijvoorbeeld dat hij mij een bijnaam heeft gegeven, en me daar me plaagt en dat het grote verschil met andere jongens die ik leuk vond was dat elke keer wisten een paar jongens uit de klas wel dat ik een jongen leuk vond maar dan plaagde ze alleen mij ermee en nu plagen ze ons beide dus jah dat nog ff erbij oh en ik vind het plagen niet erg want kan er wel tegen en plaag zelf gwn terug.. mijn vrienden zeggen dat hij dat doet omdat hij het leuk vind als ik boos word idk snap het niet meer
Wat voor bijnaam?
Niet leuk...?

Reageer