Vraag

vind hij me nog leuk?

  • 12 June 2023
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Ik zit op scouting met een jongen. Niet heel lang geleden zei hij dat hij me leuk vind.

Ik heb toen zelf niet gezegd of k hem wel of niet leuk vind en zei dat k hem bij scouting antwoord zou geven. 

Alleen toen k bij scouting kwam negeerde hij mij volledig. Ik heb meerdere keren geprobeert contact te leggen om te zeggen dat k hem ook leuk vind alleen liep hij weg als ik naar hem toe liep. Uit eindelijk besloot ik via WhatsApp het te sturen nadat hij me al 2 dagen negeerde.

Dat heb k dus ook gedaan. Hij heeft het gelezen en zei dat hij tijd nodig heeft om na te denken.

Ik wil hem heel graag die tijd geven alleen merk ik dat ik mentaal begin in te storten. Daardoor ga ik ook aan mezelf twijfelen.  Dan denk k bijv. Was het soms een grap? Of wat als hij me echt niet meer leuk vind? 

Heeft iemand tips hoe ik hier het beste mee om kan gaan? Ik weet namelijk niet hoelang ik dit mentaal nog ga volhouden alleen wil ik hem ook niet dwingen antwoord te geven.


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

maar hij heeft jou toch gevraagt? waarom zou hij je twee dagen later opeens niet meer leuk vinden. ik zou gewoon naar hem toe gaan als je hem weer ziet bij de scouting en dan zeggen wat je voelt als je dan negeert dan ga je net zo lang te hem praten tot dat hij wel antwoord geeft

Reageer