Vraag

vind hij me leuk of niet?

  • 12 January 2024
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Hey hey! Er is dus een jongen die ik heel erg leuk vind. En ik denk dus dat hij mij ook leuk vind maar ik weet echt niet wat ik moet doen.

Kijk m’n neef/neefje zit mij me in de klas en die zegt dat zijn beste vriend (degene die ik leuk vind,laten we hem aardbei noemen) mij het leukste meisje van de klas vind l. Dat wil ik best geloven maar toch voelt het raar enzo. En als hij me leuk vind, wat dan? Ik wil wel graag verkering maar ik ben ook Christelijk en m’n ik ben bang dat m’n ouders dan boos worden ofzo.

M’n neef zijn ouders weten dus we dat hij iemand leuk vind en die doen daar niet moeilijk over maar ben gwn bang voor m’n ouders hun reactie.

En ik weet ook niet hoe ik dan verkering zou moeten vragen. Het liefst wacht ik tot dat hij een move zet. Maaaarrrrr dat kan nog heel langggggg duren.

Mss hebben jullie iets aan deze situatie? Ik heb dus zijn snap en laatst in de vakantie was ik nog aan het slapen maar hij had de chat achtergrond 2x verandert en me wat gestuurd. Ik met m’n domme nieuwsgierige kop weer vragen wat hij had gezegd. Hij zei dat hij z’n broer wilde appen maar per ongeluk mij appte. Toen vroeg ik en die achtergrond dan? Hij reageerde “oh een experiment”. Ik vond het wel een beetje vreemd want hij kon dat ook bij iemand anders doen en hoe kan hij nou per ongeluk mij snappen als ik niet in zijn recente lijst sta?

Nou wrm ik zo bang ben is omdat mijn vorige crush toen ik hem dat vertelde opeens heel irri tegen mij ging doen en mij soort van ging haten dus drm vond ik hem niet meer leuk maarrrr daar gaat het niet om. Iemand tips of een oplossing?? 
alv tyyyy 🫶🏼


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Vind het altijd leuk zulke vragen😃

Als jullie elkaar leuk vinden, zou je met hem een normaal gesprek aan kunnen gaan. Je hoeft heus niet meteen verkering te vragen, het is ook niet zo leuk als alles zo snel gebeurd dus neem je tijd.

Of je ouders moeilijk gaan doen, tja dat is moeilijk te zeggen
Ik hoop van niet, en ik denk ook van niet. Mijn ouders zijn ook (streng) christelijk en doen daar niet zo lastig over, hoewel ik nu agnost ben en geen vriendin heb..😐

Je vorige crush vond jouw denk ik niet leuk, wel beetje raar dat mensen boos gaan worden omdat iemand je leuk vind, dat snap ik sowieso niet echt, ook bij mij gebeurd. Maar misschien lag het er ook aan dat je hem meteen verkering vroeg, ik zou dat als jongen niet echt pretting vinden maar gewoon eerst een band opbouwen, dat vind ik fijn.

Reputatie 7
Badge +7

Oh ja, laat je me weten hoe het gaat!!

Succes!!

Reputatie 5
Badge +2

Vind het altijd leuk zulke vragen😃

Als jullie elkaar leuk vinden, zou je met hem een normaal gesprek aan kunnen gaan. Je hoeft heus niet meteen verkering te vragen, het is ook niet zo leuk als alles zo snel gebeurd dus neem je tijd.

Of je ouders moeilijk gaan doen, tja dat is moeilijk te zeggen
Ik hoop van niet, en ik denk ook van niet. Mijn ouders zijn ook (streng) christelijk en doen daar niet zo lastig over, hoewel ik nu agnost ben en geen vriendin heb..😐

Je vorige crush vond jouw denk ik niet leuk, wel beetje raar dat mensen boos gaan worden omdat iemand je leuk vind, dat snap ik sowieso niet echt, ook bij mij gebeurd. Maar misschien lag het er ook aan dat je hem meteen verkering vroeg, ik zou dat als jongen niet echt pretting vinden maar gewoon eerst een band opbouwen, dat vind ik fijn.

Ja snap ik ook niet, maar ik vroeg ook geen verkering ofzo, ik zei alleen maar hey ik moet je iets vertellen alleen pls niet aan iemand   doorvertellen,ik vind je leuk en toen verwijderde ik het meteen maar hij had het al gelezen. Eigk wou ik het niet vertellen,mijn plan was om dat pas in de zomervakantie te doen aangezien ik hem daarna niet echt meer zou zien. Maar mijn vriendin moest weer zeuren en anders zou zij het aan hem vertellen 😐 nou ja maar ik zit er nu niet zo erg meer mee. Dankje voor je advies! Ga ik zeker proberen. Ik denk ook we dat hij me aardig vind, hoewe hij soms wel dingen zegt als: “haha”  wanneer ik iets vertel wat stom ofzo is. Is dat misschien om te dekken dat hij me aardig/leuk vind? Want de jongens in mijn klas doen wel een beetje ja, hoe leg ik dat uit? Over crush hebben enzo want een x tijdens teken les zei een jongen uit m’n klas tegen hem ik weet wie jou crush is je hebt sws een crush op en toen zei die jongen mijn naam en die van een ander meisje en toen zei hij hoe weet je dat ik een crush hen? Die jongen bedoelde het als een grapje maar toen gingen alle jongens schreeuwen enzo en oohhhhh dus je hebt wel een crush! Dus ik keek zo van WAT?! Ja dussss dat. In ieder geval dankjewelll!

Reputatie 5
Badge +2

Oh ja, laat je me weten hoe het gaat!!

Succes!!

Zal ik doen! 

Reageer