Vraag

VIND HIJ ME LEUK? HELP

  • 14 April 2022
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Help!!! Help!!! Help!

alsjeblieft help me! Iedereen die dit ziet geef je mening.

het verhaal:

(Ik noem de jongen die ik leuk vind even jasper)

ik vind een jongen leuk uit mijn klas, mijn 2 vriendinnen weten dit al voor ongeveer een maand en vandaag riep een vriendin van mij: JASPERRR , toen kwamen 2 bitches uit mijn klas naar me toe en zijden sowieso vind jij jasper leuk he!!” Sowieso je moet het vertellen nu  we blijven wachten tot je verteld” 

uiteindelijk moest ik naar de les maar IEDEREEN uit mijn klas en andere klassen denken nu dat ik hem leuk vind (het is ook maar ik wil niet dat iedereen dat weet) 

de volgende pauze vandaag ging iedereen een heel stampij maken, toen kwam dat meisje weer naar me toe en zij: jasper vertelde dat hij als hij iemand moest kiezen uit jouwn vriendengroep voor die kleine gaat ( mijn vriendin)  die bitch die dat dus zij liegt wel super vaak en is evht iemand die alleenmaar drama wilt.

jasper kijkt wel altijd in e pauzes naar mij en het leek echt alsof hij mij leuk vond.

nu gaan ze dinsdag in de klas weer een hoop gezeik en erover beginnne en ik schaam me echt kapot, als we met mijn vriendengroep langslopen bij zijn vriendengroep gaan ze meteen fluiten en roepen naar jasper zo van daar lopen ze weer langs.

 

ik dacht echt dat hij me misschien leuk vond en ik kom er niet overheen, 

misschien was het niet echt bedoelt als iemand van jasper zijn vriendengroep tegen mij zou zeggen : vind je jasper leuk? Dan zou ik ook zeggen nee… 

help


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey, 

Denk jij zelf dat het kan dat Jasper "die kleine” leuk kan vinden? Kijk eens goed hoe hij naar haar kijkt. En ja idd kan het dat zij gewoon zit te liegen. Ik denk dat je het beste aan Jasper kan vragen of hij jou leuk vindt,
omdat iedereen het toch al weet moet het geen probleem zijn om het te vragen. En door hem te vragen ben je er zsm vanaf alle drama :)

Groetjes, Sano07
 

Hai, 

In jou situatie zou het natuurlijk het makkelijkste en het leukste zijn als Jasper jou ook leuk vind. Dan zou je hem verkering kunnen vragen en ben je waarschijnlijk van al het gezeik af.

Een optie is om gewoon te zeggen: "ja ik vind Jasper leuk, maar wat gaat dat jullie allemaal aan?". Als hij jou dan ook leuk vind zal hij het dan ook wel zeggen en als hij je niet leuk vind ben je er ook vanaf. Het is helemaal niet zo raar om iemand leuk te vinden dus iedereen zal het snel genoeg weer vergeten. 

En als je dat niet wil doen zal je het toch moeten negeren denk ik zodat de lol er voor de rest snel vanaf is. Maar daar bereik jij uiteindelijk niks mee natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +19

(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

Goeie tips hierboven  @Snoepjes_lover Vertel je hoe het afloopt?

Wilhelmavemela.

Reageer