Vraag

vind hij me leuk en hoe vertel ik het hem

  • 24 June 2023
  • 0 reacties
  • 28 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 2 reacties

hoii, ik ben een meisje van 15 jaar oud en ik heb een crush op iemand. Alleen ik weet dus niet of hij mij leuk vind, hij geeft een beetje gekke signalen waar ik niks van snap. Bijvoorbeeld tijdens wiskunde komt hij vaak langs mij zitten of ik ga langs hem zitten en dan wil hij graag muziek voor mij aan zetten, of tijdens aardrijkskunde heeft hij aan het eind van de les random in mijn gezicht geblazen, echt gek.  In de pauzes en tussen de lessen door beukt hij mij vaak en beuk ik terug en dan lachen we erom. Hij doet soms wel gemeen en we chatten soms via teams alleen dat is wel gezellig gewoon. Hij praat soms ook als eerst tegen mij ipv ik als eerst tegen hem. Vaak gaat ie ook dichtbij mij staan en kijkt hij naar beneden omdat ik kleiner ben en dan probeert hij me naar zijn zeggen te ‘intimideren’ of zoiets. Maar ik heb aan zijn zusje gevraagd of die aan hem kon vragen of hij een crush had. Toen zei hij tegen z’n zusje nee, maar ik denk dat dat dus niet klopt. Zijn zusje heeft namelijk al eerder tegen een van zijn andere crushes gezegd dat hij haar leuk vond.. dus mijn vrienden en ik denken nu dus dat hij liegt. Ik wil hem misschien vertellen wat ik voel net voor de zomervakantie zodat ik hem niet onder ogen hoef te komen daarna. Wat is de beste manier om dat te doen en denken jullie dat hij mij leuk vind?


0 reacties

Geen reactie

Reageer