Skip to main content
Vraag

vind hij me leuk?

• April 29, 2025
  • 6 reacties
  • 126 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heeyy, ik ken deze jongen nu al best lang maar we waren geen vrienden, maar sinds vorige week gingen we vaak afspreken opeens (met een vriendin van mij erbij) er deed hij soms ze arm om me heen echt heeeel af en toe. Afgelopen koningsdag gingen we met een hele groep en heeft iedereen veel gedronken dus waren we best bezopen. Maar die jongen en ik hebben heel vaak gebekt (gezoent) en heeft hij vaak zn arm om me heen gedaan. na koningdag heb ik heb alleen gister effetjes en vandaag nog gezien en vandaag deed hij weer zn arm om me heen. Voor de rest heeft hij op tiktok nog dingen herplaatst over '’een blond meisje'’ nou ben ik dus blond. Vrienden van mij zeggen dat hij me leuk vind maar ik weet het niet meerrrr

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 30, 2025

Hij vind je overduidelijk leuk hoor.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 30, 2025

Jaja, hij vindt je leuk.  Anders zou hij je toch niet gaan zoenen en aanraken en dingen over je posten.  Wat fijn voor je.

Forum|alt.badge.img

ben jij uit Nederland?ik heb ook soms dat ik denk dat ik niet mooi ben en geen vriendje zal krijgen !

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

ik denk dat hij je heel leuk vind (maar kan ook zijn dat hij je vrienden of zusje probeert te fixen hoop dat dit niet het geval is) want mensen kussen niet zomaar als vrienden

Forum|alt.badge.img

Hee echt late reactie sorryyy maar ik had het ook eerst hoor dat ik dacht dat ik niet mooi genoeg was maar de liefde komt heus wel ik had het nooit verwacht maar heb nu gewoon een vriend al een half jaartje (niet degene van deze topic die gebruikte me blijkbaar alleen en wou niks met me) maar geloof me mop het komt echt well

Forum|alt.badge.img

beetje laattt maar bleek dus dat ie niks met me wou wat ik best raar vond😂