Vraag

vind hij me leuk?

  • 15 March 2022
  • 6 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hellooo!

er zit een jongen in mijn klas, en ik denk dat hij me leuk vindt.

hij kijkt sinds een paar weken heel vaak naar me in de klas, en lacht als hij tegen me praat. sinds kort snap ik met hem. het zijn niet echt gesprekken maar wel gewoon foto's van (delen van) ons gezicht.  sinds 4 dagen laat hij me elke dag een tijdje op geopend, maar reageert zelf wel uiteindelijk weer. (zaterdag opende hij mijn snap om 20:00, en reageerde op zondagochtend om 11 uur pas, en zo gaat het elke dag). is dat juist een goed teken (omdat hij misschien wil dat ik input geef en laat zien dat ik contact met hem wil) of een slecht teken (omdat hij me zo lang skipt)? ik twijfel, omdat hij telkens toch weer zelf reageert, ook al zit er 10 uur tussen. 

groetjes van mijj

p.s: als hij me niet leuk zou vinden, wat zou dan de rede zijn dat hij me zo lang op geopend laat?

 


6 reacties

Badge

Hallo!

Als jongen denk ik dat hij heel erg z'n best doet om niet wanhopig over te komen, of hij vind je niet leuk. Als ik je een beetje goed met hem bevriend bent kan je hem gewoon vragen waarom hij zo laat reageert. Dan reageert hij vast gewoon. 

Als hij je niet leuk zou vinden maar hij laat je wel lang op geopend kan het gewoon zijn dat hij bezig  is met iets. Hij is ook een mens. Succes!

Reputatie 7
Badge +19

Hoi het kan zijn dat hij ook denkt laat ik niet te gretig doen of zelf een beetje verlegen is om jou te beantwoorden :) je komt er maar op 1 manier achter en dat is vragen ;)  je kan ook indirect vragen zovan “vind jij nu iemand leuk?” zulk soort dingen.

Groetjes liefs Julian X

Badge

Ik denk dat je dat het niet zo goed teken is en beter een nieuwe kan gaan zoeke want ik denk dat hij er over is 

Reputatie 1
Badge

Als ik je een tip mag geven als jongen zijnde: als je hem leuk vind, laat het hem weten… ik weet hoe het voelt  als er onduidelijkheid is of een meisje ons als jongen leuk vind, 

 

En ik zou er niet te lang mee wachten… hoe eerdere je leuke dingen samen kunt doen ;) 

Reputatie 1
Badge

Update :)

ik weet dus niet of ik hem leuk vind. ik merk wel dat ik meer naar hem toe trek en hem vaker mis, maar het is nog niet 100%. verder merk ik op school dat ie wat ik zeg vaak herhaald, en ik zie dat hij vaker dichter bij me staat (dat kan ook toeval zijn). verder laat hij me nog altijd elke dag heel lang op geopend. ik wil mijn locatie graag voor hem aanzetten en op hem reageren als hij me weer op geopend laat, maar ik ben bang dat hij dan denkt dat ik hem leuk vind, en ik wil niet dat hij dat weet maar mij niet leuk vind, of dat ik hem valse hoop zou geven. wat denken jullie (dat ik moet doen)?

Reputatie 3
Badge +2

Maak je geen zorgen. Ik weet niet waarom veel mensen het een probleem vinden als iemand je op geopend laat. Ik open vaak snaps en dan heb ik ff geen zin om te reageren ofzo en dan rea ik later ff. Of ik vergeet t maar niet expres.

Reageer