Vraag

vind hij me leuk

  • 1 November 2020
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2
  • Praat goed mee
  • 80 reacties

heyy

ik zeg van tevoren al dit word lang.

 

vorig jaar in de eerste zat ik in een nieuwe klas en nieuwe school ik leerde deze jongen kennen we noemen hem jans

jans zat in mijn klas, hij is een van de wat verlegere types. hij is knap sportief en slim alleen dus verlegen.  wat vriendinnen pushde mij toen een beetje om heb te appen, dat deed ik toen 1 maand ofzo hebben we echt gepraat 3 de maand tot 4de maand van klas 1. hij vond me toen ook leuk, maar ik was nog niet klaar voor een relatie. ik wil/wou niet dat het oficeel werd want als het oficieel is dan is er geen uit weg meer.

ik heb nog nooit een relatie gehad, ik denk dat dat ook mee speelt want ik wil het in mijn relatie goed hebben het moet perfect zijn. de eerste moet ook de enige zijn, daar door ligt er een constante druk op me.

 

in elk geval door een mis cominucatie dacht hij dat ik wel oficeel wou zijn en dat was niet zo, een vriendin liet hem een nou niet zo aardige opname achter. dat maakte alles heel raar we hebben elkaar daarna gewoon genegeerd de gevoelens gingen ook weg. toen kwam de corona tijd we hebben elkaar al heel lang niet gezien door dat.

nu is de school weer begonnen, en vind ik hem weer leuk…. …. 

omdat we nog steeds niet praate was dat lastig maar nu zit ik in de klas schuin achter hem waar door we weer begonnen met praten het ongemakelijke is nu helemaal weg en flip dat mens is alles. 

hij heeft geen slechte eigenschappen en ik vind hem perfect, we praten nu ook weer meer maar ik weet niet wat ik nu moet doen ik wil ook wel een relatie aleen weet ik niet eens of die me leuk vind en weet ik niet of ik nu wel klaar ben voor een relatie?

 

ik zou het enorm waarderen als jullie je mening zouden willen geven over deze situatie en wat je zou doen in mijn positie met je redenen er bij

 

alvast bedankt!

 

 

 

ps.

ik ben trouwens 13 hij is een half jaar ouder ook 13

 

kuzz


1 reactie

Reputatie 2
Badge +2

heyy 

ik was vergeten er bij te zetten dat hij geen insta en snap heeft

 

kuzz

Reageer