Helaas voor jou kan ik nu niet een ja of een nee antwoorden, maar laten we jou berichten even doorlezen.
“hij zei dat hij niemand leuk vond” zelf ben ik ook een jongen en zou ik ook niet zomaar zeggen dat ik iemand leuk vind, dit zou zijn zelfvertrouwen kunnen schaden (zo werken jongens).
“hij geeft mij erg het idee dat hij mij leuk vindt” Ok ok, dit gaat de goede kant op, BLIJF ALTIJD BIJ JE EIGEN GEDACHTEN; niemand hier kan de situatie beter inschatten dus als jij denkt van wel, waarom zou het dan niet zo zijn?
“appt me vaak, als ik niet reageer zoekt ie op heel veel manier contact, hij zoekt contact met mn vrienden, hij zei dat ik een keer voor hem moest bakken, hij noemde me acute. “ ok dit is (ik verklap het: een fucking goed teken) 1: hij wilt duidelijk contact, hij wil het liefst een reactie van jou, zou hij dit zo snel bij zijn vrienden doen? Nee! Als je een appje naar je vrienden stuurt ben je hem na 5 minuten vergeten en dan denk je 4 uur later: Oh ja ik had een appje gestuurd, had hij gereageerd?
2: hij zoekt op veel manieren contact, dit noemen we een soort van stalken en dat betekend dat hij stalkt richting jou aandacht.
3: (1 en 2 waren een beetje dezelfde situatie maar geval 3 is ook stalken )
4: hij plaagt je, ja daar komt ie: meisjes plagen kusjes vragen. (en je kleuterjuf had gelijk ook) (Andersom werkt dit ook, met wat overdreven oogcontact erbij zeker aan te raden)
5: bijnaampjes, let op hoe hij zijn vrienden noemt en hoe belangrijk jij voor hem bent, als hij dit nooit doet ben je absoluut speciaal.
Ok, nog een tip, hij vindt je waarschijnlijk leuk ( GEFELICITEERD) maar nu moet je iets doen. hij geeft veel signalen af, deze moet je ook terug geven!! Wil je dat hij je gaat zoenen of verkering gaat vragen? Zoek dan even oogcontact, plaag hem, raak hem even aan. En dan heb jij de voorzet gezet, hoeft hij hem er alleen in te koppen (phoe, als mijn crushes dat hadden gedaan)
Groeten: Ikbenlekkeranoniem (jongen van 14)
PS: fucking veel successsss!!