Vraag

vind hij me leuk?

  • 4 April 2020
  • 6 reacties
  • 145 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Dus er zit een jonge in mijn klas fat ik leuk vind en ik denk dat hij me ook wel leuk vind.

- Ik kijk veel naar hem in de klas. Een hij ook naar mij. Een keer was ik naar hem aan het kijken en hij was naar mij aan het kijken we keken elkaar in de ogen en keken niet weg.

- Ik moet elke vrijdag 3 lesuren naast hem zitten en eigenlijk mogen we niet praten maar hij stelt telkens vragen aan mij en wilt en conversatie. Hij wilt ook telkens het zelfde doen als mij en vraag telken mijn mening.

Ik denk dat hij me leuk vind want hij is anders bij mij dan bij andere meisjes. Maar hij is populair en ik niet zo. En één van mijn vriendinnen vind hem en beetje leuk maar hij heeft geen interesse in haar.

Wat moet ik doen?

Help mij AUB!

 


6 reacties

Badge

Ten eerste zou ik het tegen je vriendinnengroep zeggen zodat er geen miscommunicaties ontstaan tussen jou en je vriendin. Vervolgens zou je eens aan de jongen kunnen vragen of hij een keertje wat met je wilt gaan doen ofs :)

Reputatie 1
Badge +1

Als hij een conversatie met je wil kun je hem misschien na die lessen thuis appen. Dan kun je de situatie misschien beter polsen

Zoals @karelMetDeGrote en @Kechbaaa al zeiden zorg dat je je vriendin genoeg informeert over de situatie en ga dan gewoon rustig een gesprek met hem aan na de lessen. Via whatsapp of face to face.Dat kan totaal geen kwaad!

Zorg dat je een goede band met hem opbouwd ( als hij daar openvoor staat natuurlijk). Als je merkt dat jullie heel close aan het worden zijn kan je voorzichtig onderzoeken of hij je leuk vind of niet. Stel hem dan de vraag of hij iets met je wilt gaan doen :)

Wees in ieder geval niet te opdringerig maar ga rustig en ongemerkt te werk. 

Ik hoop dat ik je voldoende heb kunnen helpen!

Veel succes!

 

Groetjes, Ciroceca

Hoi! Ik ben Simon (een jongen) en ik weet dus wat voor signalen jongens geven als ze verliefd zijn. Als ik hoor wat jij verteld, denk ik dat die jongen ook op jou is. Wat ik zou doen is in deze tijd veel met hem gaan appen, dan heeft hij wat te doen en merkt hij dat jij aan hem denkt. Later, als hij meer signalen gaat geven dat hij jou leuk vind, moet je wat meer “intiemere” gesprekken aangaan, over wie zijn crush is enzo. Als hij dan lat merken dat hij jou leuk vind, zou ik hem vragen. Zo heb ik ook verkeringen gekregen, maar dan met een meisje.

Hoi! Ik ben Simon (een jongen) en ik weet dus wat voor signalen jongens geven als ze verliefd zijn. Als ik hoor wat jij verteld, denk ik dat die jongen ook op jou is. Wat ik zou doen is in deze tijd veel met hem gaan appen, dan heeft hij wat te doen en merkt hij dat jij aan hem denkt. Later, als hij meer signalen gaat geven dat hij jou leuk vind, moet je wat meer “intiemere” gesprekken aangaan, over wie zijn crush is enzo. Als hij dan lat merken dat hij jou leuk vind, zou ik hem vragen. o heb ik ook verkeringen gekregen, maar dan met een meisje.

hey Simonn kun je ook mijn forum een reactie geveen?x

Gewoon even zeggen, je trekt op een luca die ik ken(maar met twee c's) zit ook naast een lucca en ben eigenlijk verliefd op haar. Ze is wat verlegen, dus ik weet niet als ze ook verliefd is op mij(heb er een topic over). Het rare is nu dat ik op donderdag drie uur in hetzelfde lokaal zit. We zeggen hier en daar wel eens iets en een grapje is ook leuk, maar ze wil ook mee zijn met de les en ik ook. Pas op, ik kan het niet zijn omdat ik totaal niet populair ben op mijn school. Voor een hint, vraag als hij je leuk vindt en als hij met een relatie wil starten(als je dat durft zeggen natuurlijk, ik zou dat niet durven) en anders probeer je met hem eens af te spreken ergens anders en improviseer je een beetje. Groetjes!

Reageer