Skip to main content

Hi iedereen!

vandaag is iets gebeurd wat ik nog nooit zelf in mijn leven heb meegemaakt.

Ik en mijn vriendin (ik noem haar even anne) liepen naar onze kluisjes om onze spullen te pakken want we waren uit.

En toen we in zicht waren van twee jongens (de jongen waar het om gaat die noem ik even jan en zijn vriend)

keken ze gelijk onze richting.

Toen we dichtbij kwamen begon jan's vriend te roepen van: ’meisje meisje, hij praat slecht over je’ en dat was naar mij.

Maar ik dacht zo van oke dus en liep verder.

Toen was ik mijn jas aan het pakken, en gingen ze met anne praten die iets uit haar kluisje haalde.

Ik liep terug naar anne en we gingen naar de fietsen en toen we daar liepen zei anne tegen mij: ’Die jongen zei tegen mij mijn vriend wil met je vriendin.’

En sinds dat ik dit nooit heb meegemaakt en omdat hij juist tegen mij zei dat jan slecht over me praat, geloof ik het niet helemaal.

Maar Jan heeft wel vaker dingen tegen me gezegd hier is een voorbeeld:

ik was op de fiets om naar huis te fietsen en ik reed uit het stukje van de schoolpoort maar het stond een beetje vast toen zei hij tegen mij: ‘jongedame je mag hier niet fietsen.’ Maar er stonden veel meer meisjes en hij zei het tegen mij.

dus ik ben heel erg in de war.

wat denken jullie? je kan ook vragen stellen als je meer informatie nodig hebt om hier een oordeel over te geven.

Ik denk heel eerlijk gezegd dat hij je of leuk vindt en zijn vriend hem aan het irriteren is en hij stoer probeert te doen naar jou toe of dat hij gewoon raar is maar ik denk eerder het eerste


Ik ben met @Ikweetgeennaam321 eens. ( voorbeeld van mijn kant dan) als ik samen met mijn vrienden groep samen zitten. En we word over een meisje gepraat( waar uit duidelijk komt dat iemand leuk vind) word daar heel plagerig over gedaan. Maar tegen over een meisje doen ze dan weer heel stoer. Miss heb je er wat aan. 


dank jullie wel ! @Ikweetgeennaam321 @Dpro 


Reageer