Skip to main content
Vraag

vind hij me echt leuk?

• July 29, 2026
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Heyy, een jongen vind me leuk hij is 14, ik ook. Ik twijfel of hij me echt leuk vind of dat het gewoon is omdat hij een vriendin wil.. welke vragen stel je jezelf om er achter te komen?

Heel erg bedankt alvast jullie helpen me heel erg xx

2 reacties

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 29, 2026

Houd hij rekening met jou?

gebeurt iets alleen wanneer het hem uitkomt?

mag je dezelfde dingen van hem verwachten als die hij van jou verwacht?

accepteert hij je zoals je bent?

kan hij uitleggen waarom hij je leuk vindt?

kan hij uitleggen wat hij leuk aan je vindt?

(Deze bovenste twee lijken op elkaar maar als hij op de eerste geen duidelijk antwoord geeft kan je die daar onder stellen ter verduidelijking)

waardoor raakte je voor het eerst in contact met hem?

probeert hij vaak seksuele moves te maken?

Er zijn nog wel meer vragen maar daar kan ik niet zo op komen. Als je er meer over wilt praten, ik ben er, roep maar

liefs kat

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 1, 2026

Hoi ik weet misschien wat je kunt checken bij hem. Ik ben een meisje van 14 (bijna 15). En af en toe studeer ik of doe ik research voor Psychologie vooral kijk ik meer naar de liefde. Want tja dat vond ik handig. Dus als je wilt weten of hij je misschien leuk vind kun je zegmaar naar zijn ogen kijken. Waarom? Nou zegmaar als iemand je mooi of aantrekkelijk vind dan worden je puppilen vaak groter en wijder dus dat ze zwarte worden. Of je kunt kijken naar diegene zijn voeten die staan meestal altijd in de richting van wie hij of zij het interessantst vind. Dat komt door dat je hersenen daar het verst van af zijn ofzoiets was het.

Maar ik heb het zo makkelijk uit kunnen leggen. Hopelijk was het nuttig😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥