Skip to main content

vind een jongen mij leuk of niet

• December 14, 2025
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

hi

ik ben een meisje en er is een jongen waar ik wel is mee afspreek en hij doet een beetje vaag want laats waren we buiten en ik zat op een bankje aan het water en hij ging steeds dichter bij me zitten tot hij soort van tegen me aan zat ik keek naar hem en moest een beetje lachen en hij kreeg een beetje heel erg rode wangen maar mijn hondje liep weg dus ik stond op en pakte haar op en toen zij hij ineens ik ga naar huis dus hij is naar huis gegaan en ik ben mee gelopen en hij gaf me een knuffel in plaats van een hi five of een box en toen liep hij de trap op en ik liep naar huis 

toen hebben we nog even gebeld en ik zij dat ik iets wilde zeggen en hij zij dat hij dacht dat ik hem verkering wilde vragen en ik zij dat dat niet mijn vraag was maar ik vroeg wel wat hij zou zeggen en hij zij niet gemeen bedoeld maar ik wil liever singel blijven dan voel ik me wat vrijer 

en toen stelde ik de vraag of hij me wel aardig vind omdat ik een meisje ben en hij een jongen is en toen zij hij van wel 

maar ik snap hem niet hij zegt dat hij me niet leuk vind maar hij doet wel dingen die je doet als je iemand leuk vind 

hij heeft geen verkering en ik ben zijn enigen vriendin ik bedoel dat hij wel jongens vrienden heeft maar ik zijn enigen meisjes vriendin ben 

dus wat moet ik doen ik weet niet of ik hem wel leuk vind en of hij mij leuk vind 

groetjes lilou 

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 14, 2025

Hey ​@Lilou 

Ik (een jongen) denk dat hij jou ook leuk vindt, maar miss wil hij echt geen relaties wegen trauma’s ofzo. Ik zelf ben ook zo iemand, maar je moet hem gewoon overtuigen dat je niet te veel verwacht van hem, zolang hij maar eerlijk is enzo. En wordt beter bevriend spreek vaker af, dan komt het wel goed

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 15, 2025

hi ​@Anoniem2040 

bedankt voor je reactie

volgens mij heeft hij nog nooit verkering gehad dus dat kan het ook nog zijn 

ik weet ook niet helemaal of ik hem wel of niet leuk vind dus ik kijk nog ff

bedankt groetjes lilou 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 15, 2025

Hey Lilou,

Ik snap hem wel dat hij miss nog geen verkering wil jullie zijn nog jong (je hebt je leeftijd gezegd in 1 van mijn topics). Vraag het eens aan hem, heb je al ooit verkering gehad. En stuur veel met hem, zo leer je elkaar echt goed kennen. En wacht af, geef hem de tijd, jongens zijn soms zo dom als het gaat om signals op te vangen, het kan zijn dat je zijn hand vastpakt en hij het nog niet doorheeft. Dus wacht af, en heb respect voor zijn mening. Zoals ik je nu heb leren kennen, behulpzaam, lief denk ik dat het wel goed moet komen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 15, 2025

hi

ik weet dat hij nog nooit verkering heeft gehad hij is 14 en ik ben 12 maar we kennen elkaar sins we 9 en 11 waren maar ik denk dat hij het gwn spannend vind en ik weet nog steeds niet zeker of ik hem wel leuk vind 

bedankt voor het reageren 

groetjes lilou