vind een jongen leuk maar durf hem niet te vraagen of hij mij leuk vind

  • 17 June 2021
  • 8 reacties
  • 189 Bekeken

 Ik ben 16 en vind een jongen  bij me Op school  heel leuk zit elke pauze bij hem maar durf niet echt met hem te praten

maar vind hem echt leuk maar weet niet of hij mij ook leuk vind 

En ben bang als ik hen ik het vraag dat ik niet meer wat ik wouw zeggen 

Hij is wel altijd heel aardig voor me want houd altijd een plekje voor mij vrij  dat ik maast hem zit

Maar ben zo bang dat ik als ik zeg dat ik hem leuk vind ik echt niet meer weet wat ik moet zegen tegen hem

 

Hoe zoude Julie dit oplossen want  vind  het echt spannend om het te zegen tegen hem

 

Gr bren:)

 

 


8 reacties

Badge

Hoi Bren

 

Je zegt dat hij altijd een plekje voor je vrij houd dus hij vindt je wel aardig  ik zou probeeren om eerst met hem vrienden te worden zo kennen jullie elkaar beter en daarna pas te vragen of hij jou leuk vindt

 

Groetjes van sofie

Reputatie 7
Badge +19

misschien eens vragen om af te spreken? dan kan je ook een beetje kijken wat hij van je vindt. Of je kan met hem flirten

Reputatie 1

-onnodige quotes verwijderd- 

Zoals je zelf zegt houd hij wel altijd rekening met je een een plekje vrij. Misschien kun je, zoals jaivy ook al tij een keer met hem afspreken en een beetje kijken hoe het zit.

Maar ik zou het hem uiteindelijk wel echt vragen, want nooit geschoten is altijd mis...

Ook als je (na een keer afspreken) het gevoel hebt dat hij je gewoon als vriend ziet. Want je weet maar nooit.

 

Veel suc6 ermee

Stoeptegel

Badge

Hee! 
 

ik snap dat je het moeilijk vind. 
ik heb ook in die situaties gezeten. 
maar als je bijna zeker weet dat hij gaat zeggen dat hij jou ook leuk vind is het een opluchting voor beide

Ik heb vandaag een eerste stap gezet ik heb met hem gepraat hij was zo aardig ik zie dat ik het koud had een hij deet ze vest voor mij uit een gaaf hem aan me hij zij hoopdat je het nu niet meer koud het en legde ze vest over me schouder 

Daar na vroeg ik aan hem vind je al iemand leuk hier op school hij zij ja die zit nu bij deze  groep hoop dat hij  mij bedoelde 

Maar heb hem nog steeds niet durfen te vraagen of hij mij leuk vind en verkering wil maar dat is hoop ik de volgende stap als ik durf

 

Hij is echt heel lief 

 

Gr bren

Slecht Nuiws

Ik was vandaag met hem aan het praaten en vroeg hem wie die dan leuk vind hij zij dat ga ik niet zegen   hoop dat het geen ander meisje is want vind hem zo zo leuk maar durf hem nogsteeds  niet te vraagen om dat ik bang bent dat hij mij toch niet leuk vind

 

Gr bren

Had laats weer met hem gepraat maar gaat na dit jaar stopen met zool dus moet hé echt gaan vraagen maar denk niet dat hij mij ook echt leuk vond wat moet ik doen

Gr bren

 

Reputatie 7
Badge +15

Had laats weer met hem gepraat maar gaat na dit jaar stopen met zool dus moet hé echt gaan vraagen maar denk niet dat hij mij ook echt leuk vond wat moet ik doen

Gr bren

 

En?! Gelukt?! 00kal 1 jaar helefen 😛

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer