Skip to main content

Hallo allemaal, dit is mijn eerste vraag op dit forum en ben benieuwd hoe dit in werking gaat.

Ik ben een meisje van 16 en zit in de 4de van havo. Ik zit sinds dit schooljaar in een andere klas en met al deze mensen heb ik goede vriendschappen opgebouwd. Maar vanmiddag op school kreeg ik opeens kriebels in mijn buik toen ik 1 van mijn vrienden zag (een jongen). Ik weet niet zeker of ik hem nou wel of niet leuk vind. Stel ik kom tot de conclusie dat ik hem leuk vind, wat zou ik dan moeten doen?

Alvast dankjewel voor je reactie!! :)

Hai Volleybal15,

hele goeie vraag die je hier hebt…! 

Als jij denkt dat je iemand leuk vind, is het meestal zo. Wat ik zou doen is als je hem leuk vindt. Probeer te flirten en zo veel mogelijk alleen met hem te zijn. Raak hem soms aan als hij iets grappigs zegt of kom net iets dichtbij hem staan. Zulke kleine dingetjes helpen echt om iemand verliefd te maken op je. En je bent al 16 dus misschien moet je hem na al deze kleine dingetjes die ik net heb opgenoemd hem proberen te zoenen spontaan als jullie alleen zijn. Doe het als jullie hoofden een beetje dicht bij elkaar zijn 😉. Als je dit plan niks vindt, heb ik nog wel andere tips! Hopelijk heb je er wat aan. Veel succes en laat me weten wat je er van vindt! 

PS. niet te snel handelen met het zoenen, want misschien is hij er nog niet klaar voor. 

 


Je moet niks maar als je het leuk vindt kan je misschien samen met hem afspreken of op date gaan.


Hai Volleybal15,

hele goeie vraag die je hier hebt…! 

Als jij denkt dat je iemand leuk vind, is het meestal zo. Wat ik zou doen is als je hem leuk vindt. Probeer te flirten en zo veel mogelijk alleen met hem te zijn. Raak hem soms aan als hij iets grappigs zegt of kom net iets dichtbij hem staan. Zulke kleine dingetjes helpen echt om iemand verliefd te maken op je. En je bent al 16 dus misschien moet je hem na al deze kleine dingetjes die ik net heb opgenoemd hem proberen te zoenen spontaan als jullie alleen zijn. Doe het als jullie hoofden een beetje dicht bij elkaar zijn 😉. Als je dit plan niks vindt, heb ik nog wel andere tips! Hopelijk heb je er wat aan. Veel succes en laat me weten wat je er van vindt! 

PS. niet te snel handelen met het zoenen, want misschien is hij er nog niet klaar voor. 

 

Hi, 

Heel erg bedankt voor je reactie!! Hier heb ik echt wel wat aan. Ik zit nu midden in de toetsweek en dus zie hem niet zo veel en daarna al gelijk vakantie. Alhoewel er nog een paar activiteiten zijn maar dan is de vraag of ik bij hem ingedeeld zit.

Als ik hem in de toetsweek tegen kom ga ik zeker proberen om ff alleen met hem te zijn.

Dat zoenen vindt ik wel een beetje spannend want heb nog nooit eerder een vriendje gehad.

En dan had ik nog een vraagje. Ik lees overal dat je gewoon met hem moet gaan appen en snappen, maar waar begin je mee en waar heb je het over, dat is voor mij altijd een raadsel


@Volleybal15

Geen idee waar je over zou kunnen appen, maar voor de vakantie heb ik een oplossing. 

Je zou met hem gewoon af en toe afspreken, mocht je dit te spannend vinden kun je natuurlijk altijd met meerdere vrienden afspreken. Maakt het minder ongemakkelijk, maar probeer in ieder geval zoveel mogelijk tijd met hem door te brengen. Zo kom jij erook achter of het de ware is.

Je zou hem ook iets van een anoniem briefje kunnen sturen. Hij zal nieuwsgierig zijnvan wie het is en wanneer jij een klein beetje flirt is de link snel gelegd, zonder dat je iets hebt gezegd.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Laat alsjeblieft weten hoe het is afgelopen.

 

Met hoogachtende groet,

Goedemorgen Slechtemorgen.

 


@Volleybal15

Geen idee waar je over zou kunnen appen, maar voor de vakantie heb ik een oplossing. 

Je zou met hem gewoon af en toe afspreken, mocht je dit te spannend vinden kun je natuurlijk altijd met meerdere vrienden afspreken. Maakt het minder ongemakkelijk, maar probeer in ieder geval zoveel mogelijk tijd met hem door te brengen. Zo kom jij erook achter of het de ware is.

Je zou hem ook iets van een anoniem briefje kunnen sturen. Hij zal nieuwsgierig zijnvan wie het is en wanneer jij een klein beetje flirt is de link snel gelegd, zonder dat je iets hebt gezegd.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Laat alsjeblieft weten hoe het is afgelopen.

 

Met hoogachtende groet,

Goedemorgen Slechtemorgen.

 

Hoii, 

Heel erg bedankt voor deze reactie en ga zeker proberen om met hem af te spreken deze vakantie maar wel nog met vrienden erbij. Want vind het nog wel beetje eng om alleen met hem te zijn want weet niet wat hij daar van vind.

En even een updateje: we hadden vandaag onze biologie toets en vroeg net via whatssapp hoe die ging. En hij belde mij opeens, is dat een teken dat hij mij leuk vind of is dat gewoon iets vriendschappelijk?

 


@Volleybal15 

Het kan natuurlijk vriendschappelijk zijn, maar als jij de enige bent aan wie hij het vraagt zou het wat kunnen betekenen. 

De beste manier om erachter te komen of hij jouw leuk vind is door af te spreken en kijken of hij zich misschien anders bij jou gedraagt dan bij anderen. Zoals meer geïnteresseerd, meer aanrakingen of gewoon meer op zijn gemak.

Hoop dat je er wat aan hebt en houd ons alsjeblieft op de hoogte.

Met hoogachtende groet,

Goeiemorgen Slechtemorgen


Reageer