Vraag

via fake acc met crush praten en wat nu

  • 7 June 2023
  • 5 reacties
  • 95 Bekeken

Badge

Hey allemaal dit is heel ingewikkeld en lang verhaal...dus laat ik maar beginnen. Ik ben 16 jaar en zit in 4 vmbo en er zat dus een meisje in me klas dat ik leuk vind. Ik had een fake account waar ik geregeld gewoon met onbekende meiden nudes stuurde dus ik had haar toevoegd Met dat account. Na een tijdje praten en haar vertrouwen winnen dat ik haar niet in het echt ken hebben we "nudes" geruild (zij niet helemaal naakt). Daarna heeft ze foto van me gevragen en heb ik een foto van een andere jongen gestuurd. Hierna hebben we nog vaker "nudes" geruild. En nu ben ik haar echt heel leuk gaan vinden... dus ik weet nu niet meer echt wat ik er mee moet doen zeg maar.. want ik wil haar wel gewoon in het echt spreken en via me privé account maar dit is zeer riskant aangezien we nudes enzo hebben geruild en ik wil niet bekend staan als een enge jongen die fake accs maakt. Dus wat is handig om te doen? Haar gewoon toe te voegen (wel via zoeken) met me privé account en gewoon normaal doen. Of haar uitleggen via dat fake account dat ik haar wel in het echt ken enzo.. ik heb haar ook nog gedragen wat ze van me innerlijk vond en dat was een 8... en toen vroeg ik wat ze van me innerlijk vond als ik haar toch wel kende in het echt dan was het een 6. Als ik toegeeft via dat fake acc dat ik haar wel ken kan ik het altijd nog heel breed laten dat het veel jongens kunnen zijn eventueel en afspreken ofzo. Of ik laat haar 20 jongens een cijfer geven waar ik tussen zit en als het cijfer positief is vertel ik het en anders niet…

 

Help me aub.. ik weet niet wat ik moet doen. Ik hoop op veel reacties! Groetjes

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

nudes sturen is sowieso strafbaar(ik heb ook ooit een dp gestuurd naar een fake acc van mijn aarstavijand

Reputatie 7
Badge +4

als je ontdenkt word dan zul je mss uitgelachen worden dus ik zou er mee stoppen

Ja je hebt jezelf aardig genaaid.  Ik zou je meteen een enorme rare vinden als dit met mij gebeurd was.  Het beste kan je met je fake account het contract afkappen en hopen dat ze je op je echte account accepteert.

Als je haar echt leuk vindt, of misschien zelfs verliefd, dan is dit mijn advies.

Zeg eerlijk tegen haar dat je heel iemand anders bent dan dat je hebt gezegd. Ze kan dan waarschijnlijk niks met je te maken willen hebben, maar ze ook ook dankbaar zijn voor je eerlijkheid en wilt misschien met je verder chatten. Als dat het geval is, zou ik stoppen met dat account, ik denk niet dat zij het ook leuk zou vinden als je foto’s maar andere meiden stuurt. Als ze geen contact meer wil, dan heb je het zelf verkloot. 
Ik vind het al sowieso raar dat je foto’s die niet eens van jezelf zijn naar andere meiden stuurt, dat doen hun waarschijnlijk ook niet.

Badge

Hey allemaal,

 

Het is allemaal goed gekomen, ik heb het haar verteld en ze was een beetje boos maar we snappen nog steeds. We vinden nu samen ook dat het geil was maar dat we het niet meer gaan doen.

Reageer