verward

  • 23 May 2020
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik praat al een aantal maanden met een leuke jongen via Snapchat hij woont ik een andere dorp. Maar zit in mijn woonplaats op school. Daar ga ik dit jaar dus ook heen… hij beweerd dat hij mij speciaal vind etc etc. Maar wanneer we zogezegd zouden afspreken doet hij alsof hij er niks van weet. Ik ben dom dat ik met hem blijf praten. Natuurlijk word ik wel boos als hij doet alsof die van niks weet. Ik heb een fake acc genaakt en hem getest, hij wou dus met dan account afspreken. En ik heb hem ook geconfronteerd, hij zei dat hij niet echt met dat account zou afspreken. De dag ervoor zei die nog tegen mij ik wil jou niemand anders.. ik weet niet wat ik moet doen want mijn crush is al voorbij maar ik vind hem nogsteeds leuk.

 


1 reactie

Badge

heee, wat irritant dat hij zo vaag doet!!

maar als ik jou was zou ik wel n beetje oppassen. Ik weet niet of je hem al in het echt hebt gezien, maar je weet nooit wie er achter dat snapchat/instagram account zit. En ik snap dat je hem nog steeds leuk vind, maar je hebt met dat fake account wel gezien dat hij zo met iemand anders zou afspreken. Ik zou hem (dit is wat ik vind he, je moet vooral zelf weten wat je doet) blokkeren op alle social media en geen contact meer met hem opnemen. Als hij je echt leuk vind komt hij je wel opzoeken op school. 

sterkte xx

Reageer