Vraag

Vervolg op: Ik vind hem leuk en hij mij denk ik ook. Maar wat moet ik nu doen?

  • 27 June 2023
  • 9 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoiii lieve forumgebruikers:) Ik wil eerst @Tartan13 en @miaomiao bedanken voor reageren op mijn vorige topic (En OnlyMe voor dr klavier haha) Maar er zit me iets dwars…

Het gaat goed met mij en mijn crush:) , maar hij doet soms best afstandelijk. Vooral wanneer ik tegen mijn beste vriend over mijn huis/wijk praat. Ik weet dat mijn crush thuis niet zo breed heeft. Hij heeft bijvoorbeeld geen auto thuis, maar in tegensteling tot hem woon ik in een nogal chic wijk. Soms klaag ik bij mij beste vriend zo van: Mensen uit mijn wijk is zo gierig. Ze willen geen eens geld doneren voor een goed doel, maar dan gaat mijn crush dus heel koel en afstandelijk doen. Hij probeert dan me te ontwijken, maar ik zie wel van ver dat hij naar me staart. Ik weet dus niet zo goed meer wat ik nu moet doen. Ik probeer zo min mogelijk te praten over mijn huis/wijk/buurt, maar soms komt het gewoon per ongeluk uit (Zelfs wanneer ik zeg dat ik naar Spanje gaat dit vakantie doet hij heel koel) 

Ik weet echt niet meer zo goed wat ik nu moet doen. Heeft iemand wat tips:) ? Alvast bedankt hé!

Liefs x Banaantje 


9 reacties

Hey,

Waarschijnlijk schaamt je crush zich gewoon, en ja, dan ga je koel reageren. Misschien kun je met hem in gesprek gaan over waarom hij dan zo reageert, dan kunnen jullie samen een oplossing vinden…

En anders probeer zo weinig mogelijk er over te praten, misschien helpt dat. Ik denk echt dat het door schaamte enzo komt. 

Misschien dat zodra jullie elkaar beter kennen en elkaar meer vertrouwen, hij er openlijk over gaat praten… Misschien…

Als je naar Spanje gaat, komen wel elkaar misschien tegen zonder dat we het weten (Kans één op meer dan een triljoen)🤣

Succes nog hè!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi lieve @Banaantjeeee  ik denk dat het beste is dat je erzo gewoon mogelijk over doet. Ook over zijn buurt en de jouwe. En als je een keertje samen zit en je bent lief met elkaar kun je zoiets gewoon vragen denk ik.  Hij zal vast wel vertellen wat er dan is. Misschien is hij niet afstandelijk maar verlegen met de situatie. En weet hij geen houding, Maar het beste is om daar achter te komen en te vragen denk ik.

Succes ! Groetjes Maiskolfje

Reputatie 7
Badge +9

Die is gewoon dik nerveus😂  Als hij jou leuk vindt dan lijkt het mij logisch dat hij zo reageert. Hij wilt niet over reageren en probeert "cool" te zijn. Ik heb ook een paar vrienden die zo doen bij mensen die ze leuk vinden. Ik zou het hem gewoon vragen waarom hij zo doet. Dan kom je er ook gelijk achter.

Die is gewoon dik nerveus😂  Als hij jou leuk vindt dan lijkt het mij logisch dat hij zo reageert. Hij wilt niet over reageren en probeert "cool" te zijn.

Ik had het gevoel, als ik dit zo las, dat hij dat alleen deed als het gesprek daar over ging, anders zou hij dat toch altijd doen?

Ik heb ook een paar vrienden die zo doen bij mensen die ze leuk vinden. Ik zou het hem gewoon vragen waarom hij zo doet. Dan kom je er ook gelijk achter.

Gewoon vragen is altijd het beste!

 

Reputatie 7
Badge +12

Praat met hem, jongens moeten soms gewoon hun gevoelens vertellen en het niet inhouden, praat met hem en vertel hem wat je vervelend vind, en dat je hem ook begrijpt, ga een keer met hem alleen in gesprek, en wees serieus. Vraag het hem, en zeg hem wat je denkt, nodig hem uit om het te delen, als hij niks wilt delen is dat zijn keus, maar dan zit hij er wel nog mee, maar dat is dan zijn eigen schuld.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +9

Die is gewoon dik nerveus😂  Als hij jou leuk vindt dan lijkt het mij logisch dat hij zo reageert. Hij wilt niet over reageren en probeert "cool" te zijn.

Ik had het gevoel, als ik dit zo las, dat hij dat alleen deed als het gesprek daar over ging, anders zou hij dat toch altijd doen?

Oh, dat had ik heel even over het hoofd gelezen. Excuses!

 

 

 

 

Ik heb ook een paar vrienden die zo doen bij mensen die ze leuk vinden. Ik zou het hem gewoon vragen waarom hij zo doet. Dan kom je er ook gelijk achter.

Gewoon vragen is altijd het beste!

 

 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi hoi lieve @Banaantjeeee  ik denk dat de mede forummers gelijk hebben hier ;) probeer het op een rustig moment te bespreken, en inderdaad volgens mij is dit verlegenheid met de situatie. Hij weet denk niet hoe die precies moet reageren.  Maar ik denk dat je de tips hier het beste kunt opvolgen :)

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +7

Heel bedankt voor jullie tips! Ik ga proberen om met hem te praten;) xxx

By the way @OnbekendeAnnoniem Ik hoop echt dat ik je miss tegenkom haha! Ook al is het maar 1 seconde op de snelweg lol…

Liefs x Banaantje <3 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Banaantjeeee  wat goed van je ! Ik ga voor je 👍

Groetjes Maiskolfje

Reageer