Skip to main content

Hallo dit is een vervolg op mijn vorige topic.

Ik heb het uitgemaakt met mijn vriendin(bedankt iedereen voor het goede advies) maar er is dus nog iets.

Er is een meisje genaamd b. bij mijn vrienden groep.

Ongeveer een jaar geleden heb ik haar gevraagd voor verkering maar ze zag me meer als vriend :(

Gisteren waren we gaan zwemmen bij haar thuis en ik kon mijn ogen niet van haar afhouden...alsof venus voor mij stond.

Ik wil echt dolgraag verkering met haar maar ze heeft mij al afgewezen een poosje geleden.

Wat moet ik nu doen en zou ze nog veranderen van mening.

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit

Heyy,

 

Het kan zijn dat ze inderdaad veranderd, maar ze heeft je natuurlijk een keer afgewezen. Ik vindt het moeilijk in te schatten wat de persoon gaat doen.

Je kan misschien proberen haar te versieren en het dan nog een keer te proberen! Of je gaat op zoek naar een ander hoe moeilijk dat ook is.


Groetjes van mij!

Robin Hood


Je kan het er nog eens met haar over hebben. Maar de kans dat ze er nog het zelfde over denkt is groot, dus verwacht er niet te veel van.


Haihaii, 

Je zou het altijd nog een keertje met haar erover kunnen praten. Ga er alleen niet vanuit dat ze jou ook leuk vindt (ze heeft je immers al afgewezen), want als dat niet zo is dan zou het nog best een domper kunnen worden en kunnen tegenvallen. Als zij je wel leuk vindt dan is het mooi meegenomen!! 
Tip: ga haar niet dwingen, als ze niet wilt, wilt ze simpelweg niet. Het kan jullie vriendschap dan ook schaden en dat zou zonder zijn!!

Hopelijk heb je hier wat aan!

groetjess van mij!! 


Ik ben zelf ook aan het denken om gewoon af te wachten want iedereen denkt dat ik nu haar niet meer leuk vind omdat ik een vriendin heb gehad een paar weken geleden maar mijn gevoelens voor haar blijven en als ik het nog een keer vraag dan lijk ik een player snap je dus het is een kwestie van hopen eigenlijk 


Reageer